Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %
- Relatels blog
- Læsetid 9 min
I denne blogpost går vi jordnært til værks ved at svare på spørgsmålet: hvad er god kundeservice ud fra de fem punkter I ser nedenfor
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Lad os starte med et simpelt spørgsmål: Har du en telefon derhjemme – altså en fastnettelefon?
Langt de fleste af os har allerede droppet den gammeldags fastnetstelefon (ifølge Computerworld er en 3/4 del af markedet forsvundet i løbet af de sidste 10 år). Mobiltelefoner kan helt simpelt tilbyde billigere og mere fleksibel telefonløsning.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
I dag kan vi stolt præsentere en stor nyhed i den danske televerden og en god nyhed for vores kunder: Firmafon slår sig nemlig sammen med Fullrate Pro og bliver til Relatel. Danmarks nye stærke teleselskab til små og mellemstore virksomheder.
- Relatels blog
- Læsetid 6 min
Indenfor erhvervstelefoni er der en helt særlig kategori af numre, der er finere end andre. De bliver kaldt guldnumre. Vi gør dig klogere på, hvordan et guldnummer kan hjælpe din virksomhed.