Vælg hvilken data, du vil se på din virksomheds visuelle wallboards. Nu kan du nemlig selv designe wallboards og kombinere data fra forskellige hovednumre og eksterne systemer ét sted.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
"Du er nummer 1 i køen".
Dén besked kan dine kunder nu få, hvis de ringer til dit mobilnummer, mens du er optaget. Og det er kun én af funktionerne, du får med vores nye produkt: "Mobilfeatures" 🎉
Du kan også lave en velkomsthilsen på dit mobilnummer og bruge vores tag-funktion. Læs mere herunder og kom godt i gang.
Hvad kræver det?
Det kræver mobilabonnement hos Relatel at benytte Mobilfeatures.
Hvem kan oprettet det?
Administrator på din Relatel-konto kan oprette produktet.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Som webshop-ejer ved du, at Black Friday og Cyber Monday truer lige om hjørnet. Og lige efter ligger juletravlheden på lur.
Det betyder med stor sandsynlighed, at du kommer til at sælge flere varer end normalt. Det lægger et pres på din telefonløsning og medarbejderne, der skal håndtere spørgsmål om alt fra Postnords “leveringstid” til returneringen af fodboldstøvlerne.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Hvad er et hovednummer?
Et hovednummer er en professionel facade til din virksomhed. Det er det firmanummer, som I gerne vil have at nye og potentielle kunder kontakter jer på. Et hovednummer ligger i skyen.
Hos Relatel får du dit første hovednummer til 0 kr. Du bestemmer selv, om det skal være et helt nyt nummer, eller om du vil have flyttet et eksisterende nummer.
Du kan oprette alle de hovednumre, du ønsker, på din Relatel-konto. Dine hovednumre kan både være fastnetnumre, 70-numre og mobilnumre - det er helt op til dig.
Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Vi har hamret, banket, kodet, knoklet og holdt en hel masse møder, så du også fremover kan få det bedste omstillingsprodukt til din virksomhed ⭐
Derfor har vi bygget tre helt nye omstillingsabonnementer, der bliver endnu mere enkle og ligetil at bruge og vælge.
Fremover får du ét, samlet virksomhedsabonnement til hele din virksomhed, som brugere med omstilling bliver en del af. Det betyder, at alle omstillingsbrugere i din virksomhed får adgang til de samme funktioner, og at hver omstillingsbruger kan benytte alle de funktioner, der er inkluderet i jeres virksomhedsabonnement.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Byd velkommen til det nyeste medlem af Relatel-familien, nemlig vores AI-chat, Ella! Ella er åben for spørgsmål døgnet rundt, året rundt og kan tilgås både fra app.relatel.dk og via www.relatel.dk.
Kig efter taleboblen i nederste venstre/højre hjørne.
Ella er udviklet af Karla (getkarla.ai).
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
Vi er stolte over fortsat at kunne give dig og din virksomhed adgang til Danmarks bedste mobilnet (målt på mobiloplevelsen) med TDC NET, når du er kunde hos Relatel.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Har du brugt al din data i din pakke til at streame Tour de France eller holde videomøder med dine kunder? Så læs hvordan du tilkøber mere data.
OBS: Det er kun administratorer som kan op- eller nedgradere mobilabonnementer - er du ikke selv administrator, skal du have fat i jeres administrator i virksomheden.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
Nu kan du bruge Relatels mobilapps til at omstille opkald til en af dine kontakter fra telefonbogen i din mobiltelefon – uden at modtageren behøver at have et omstillingsprodukt hos Relatel. Du kan bruge funktionen allerede i dag.
Hvis du ofte skal omstille kald fra dit hovednummer til en specifik person, anbefaler vi dog, at du opretter et omstillingsabonnement til denne.
Læs mere om oprettelse af nye medarbejdere her.