Relatels blog

Her kan du finde tips, nyheder og løbende opdateringer om vores produkter til din virksomhed.

  • Relatels blog
  • Læsetid 3 min

Spar tid og få overblik: 7 nye funktioner i Omstilling

Din virksomhed står aldrig stille, og det gør dine kunders behov heller ikke. Derfor får du løbende nye funktioner i Omstilling, som sparer dig tid, giver bedre overblik og sikrer at du kan give dine kunder en professionel oplevelse.

Her er de nyeste forbedringer, som du kan bruge allerede i dag:

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Byd velkommen til Relatels AI-chat, Ella!

Byd velkommen til det nyeste medlem af Relatel-familien - nemlig vores AI-chat, Ella! Ella er åben for spørgsmål døgnet rundt, året rundt og kan tilgås både fra app.relatel.dk og via www.relatel.dk. 
Find taleboblen i nederste højre eller venstre hjørne og klik på den - nu kan du stille dit spørgsmål og få svar inden for ganske få sekunder.
Ella er udviklet af Karla (getkarla.ai).

 

Taleboble

Nyhed: Nu kan du også tale til Relatels AI-chat!

Nu kan du også stille dit spørgsmål til Ella mundtligt: Klik på mikrofonen i feltet "Stil et spørgsmål" og stil dit spørgsmål. Ella vil høre dig, skrive spørgsmålet i chatvinduet og svare dig skriftligt. Tal så tydeligt som muligt og prøv at undgå for meget baggrundsstøj. Husk, at du skal give tilladelse til at din enhed bruger mikrofon.



Om Relatel

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Få eSIM-abonnement til dit smartwatch

Tjek mails og svar på opkald - også når mobilen ligger derhjemme, eller den er løbet tør for strøm.

Med abonnementet Smartwatch eller mobilpakken Fri Tale + 1000 GB eller Fri Tale + 2000 GB får du et eSIM, så du kan forbinde din mobilpakke fra Relatel med dit Apple Watch eller Samsung Watch og gøre dit håndled smartere ⌚ 

OBS: Hvis du ikke har et smartwatch fra Apple eller Samsung, skal du tilkøbe det, før du kan bruge Smartwatch-abonnementet.  

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

Hvad er et hovednummer?

Hvad er et hovednummer?

Et hovednummer er en professionel facade til din virksomhed. Det er det firmanummer, som I gerne vil have at nye og potentielle kunder kontakter jer på. Et hovednummer hos Relatel ligger i skyen, og du har derfor ikke et simkort til nummeret. Der er dog stadig et underliggende simkortnummer til et hovednummer - dette kan du få oplyst ved at kontakte Relatel. 

 

Hos Relatel får du dit første hovednummer til 0 kr.  Du bestemmer selv, om det skal være et helt nyt nummer, eller om du vil have flyttet et eksisterende nummer. Du kan oprette alle de hovednumre, du ønsker, på din Relatel-konto. Dine hovednumre kan både være fastnetnumre, 70-numre og mobilnumre - det er helt op til dig.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited får du det første hovednummer med gratis.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan lave opsætning på dit hovednummer.

Hvem kan bruge det?
Alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto kan besvare kald fra dit hovednummer.


Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Spar 50 % på speaks og bliv klar til ferie

Er du og din virksomhed klar til sommerferien?

Sommertid = ferietid, og det kan for mange virksomheder betyde ændrede åbningstider og måske lavere bemanding på telefonerne. Det kan derfor give en rigtig god kundeoplevelse, hvis din virksomheds velkomsthilsen afspejler dette.

 

Tips & tricks til erhvervstelefoni Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 10 min

5 ting du skal huske inden ferien

Tjekliste før ferien: Solbriller, pas og åbningstider 😎

Hvis ferien banker på døren, så husk at gøre dit telefonsystem klar til at informere dine kunder, mens du er væk.

Vi har lavet en ferieguide til dig med de 5 vigtigste funktioner, du skal huske at ændre inden ferien. Uanset om du skal bruge ferien i Svendborg eller Spanien.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 3 min

Er du løbet tør for data?

Har du brugt al din data i din pakke til at streame Tour de France eller holde videomøder med dine kunder? Så læs hvordan du tilkøber mere data.

Hvad kræver det?
Administrator på din Relatel-konto kan genkøbe indhold eller op- eller nedgradere abonnementer. En bruger uden administratorrettigheder kan ikke foretage ændringen.

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

NYHED: 5G Internet med fri data

Vil du have fleksibelt 5G internet med ubegrænset data til din virksomhed? Du kan nu få begge dele hos Relatel med vores nye 5G Internet-abonnement med fri data.

Så er det slut med data-panik, hvis pakken er ved at løbe tør sidst på måneden, og du kan fortsætte arbejdet online uden forhindringer.


Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Fri data - HELE sommeren 2025

Hvad siger du til at slippe for at tænke på dit dataforbrug hele sommeren?

Hvis det lyder som sød musik i dine ører, så er der godt nyt! Du får nemlig FRI data i DK i din mobilpakke fra 1. juni og helt frem til og med den 31. august 2025. Helt uden merpris og selvfølgelig (stadig) på Danmarks bedste mobilnet fra TDC NET - målt på mobiloplevelsen 🎉
Og det bedste? Det gælder også, hvis du opretter en ny mobilpakke inden 31. august!

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Integrationer 2.0 - også på mobilen

Nu kan du udvide din Relatel-konto med integrationer til endnu flere eksterne systemer end før 🚀
Fremover får du flere muligheder for automatisk at få vist relevant information om dine kunder, mens de ringer. Og som noget helt nyt har du også adgang til at se integrationer på mobilappen.
 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til Relatels integrationer.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte nogle af integrationerne. Andre kan den enkelte omstillingsbruger selv opsætte.

Produktnyheder Produkt features