Hold dig opdateret om efterårets nye funktioner, så du ikke misser vigtige opdateringer, der gør hverdagen nemmere i din virksomhed. Husk at vi opdaterer listen løbende, så du er informeret.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Vælg hvilken data, du vil se på din virksomheds visuelle wallboards. Nu kan du nemlig selv designe wallboards og kombinere data fra forskellige hovednumre og eksterne systemer ét sted.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
"Du er nummer 1 i køen".
Dén besked kan dine kunder nu få, hvis de ringer til dit mobilnummer, mens du er optaget. Og det er kun én af funktionerne, du får med vores nye produkt: "Mobilfeatures" 🎉
Du kan også lave en velkomsthilsen på dit mobilnummer og bruge vores tag-funktion. Læs mere herunder og kom godt i gang.
Hvad kræver det?
Det kræver mobilabonnement hos Relatel at benytte Mobilfeatures.
Hvem kan oprettet det?
Administrator på din Relatel-konto kan oprette produktet.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Som webshop-ejer ved du, at Black Friday og Cyber Monday truer lige om hjørnet. Og lige efter ligger juletravlheden på lur.
Det betyder med stor sandsynlighed, at du kommer til at sælge flere varer end normalt. Det lægger et pres på din telefonløsning og medarbejderne, der skal håndtere spørgsmål om alt fra Postnords “leveringstid” til returneringen af fodboldstøvlerne.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Hvad er et hovednummer?
Et hovednummer er en professionel facade til din virksomhed. Det er det firmanummer, som I gerne vil have at nye og potentielle kunder kontakter jer på. Et hovednummer ligger i skyen.
Hos Relatel får du dit første hovednummer til 0 kr. Du bestemmer selv, om det skal være et helt nyt nummer, eller om du vil have flyttet et eksisterende nummer.
Du kan oprette alle de hovednumre, du ønsker, på din Relatel-konto. Dine hovednumre kan både være fastnetnumre, 70-numre og mobilnumre - det er helt op til dig.
Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Vi har hamret, banket, kodet, knoklet og holdt en hel masse møder, så du også fremover kan få det bedste omstillingsprodukt til din virksomhed ⭐
Derfor har vi bygget tre helt nye omstillingsabonnementer, der bliver endnu mere enkle og ligetil at bruge og vælge.
Fremover får du ét, samlet virksomhedsabonnement til hele din virksomhed, som brugere med omstilling bliver en del af. Det betyder, at alle omstillingsbrugere i din virksomhed får adgang til de samme funktioner, og at hver omstillingsbruger kan benytte alle de funktioner, der er inkluderet i jeres virksomhedsabonnement.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Byd velkommen til det nyeste medlem af Relatel-familien, nemlig vores AI-chat, Ella! Ella er åben for spørgsmål døgnet rundt, året rundt og kan tilgås både fra app.relatel.dk og via www.relatel.dk.
Kig efter taleboblen i nederste venstre/højre hjørne.
Ella er udviklet af Karla (getkarla.ai).
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
Vi er stolte over fortsat at kunne give dig og din virksomhed adgang til Danmarks bedste mobilnet (målt på mobiloplevelsen) med TDC NET, når du er kunde hos Relatel.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Har du brugt al din data i din pakke til at streame Tour de France eller holde videomøder med dine kunder? Så læs hvordan du tilkøber mere data.
OBS: Det er kun administratorer som kan op- eller nedgradere mobilabonnementer - er du ikke selv administrator, skal du have fat i jeres administrator i virksomheden.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
Nu kan du bruge Relatels mobilapps til at omstille opkald til en af dine kontakter fra telefonbogen i din mobiltelefon – uden at modtageren behøver at have et omstillingsprodukt hos Relatel. Du kan bruge funktionen allerede i dag.
Hvis du ofte skal omstille kald fra dit hovednummer til en specifik person, anbefaler vi dog, at du opretter et omstillingsabonnement til denne.
Læs mere om oprettelse af nye medarbejdere her.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Har du prøvet det nye design på app.relatel.dk? Vi har lavet en splinterny forside og en helt ny og meget mere brugervenlig menu, så du nemt kan finde de informationer, du har brug for.
Ændringerne kan betyde, at du fremover kan finde funktioner andre steder, end du er vant til. Men bare rolig - du kan finde en guide til ændringerne i din selvbetjening.
Designet bliver automatisk rullet ud på din Relatel-konto i løbet af de næste par dage. Kan du ikke vente så længe, så kan du allerede nu selv skifte til det nye og enklere design.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Der har været stor efterspørgsel på at få mere data i mobilpakkerne og endnu flere lande i udlandspakkerne.
Det har vi lyttet til, og derfor har vi lavet helt nye mobilpakker med mere data og tilføjet 47 nye lande som fx Pakistan, Brasilien og Vietnam i Roaming World-pakkerne.
Det betyder, at du med flere af Relatels nye mobilpakker fremover kan roame i helt op til 109 forskellige lande over hele verden, så du nemt kan kommunikere med kunderne - også når du er i udlandet 🌍
- Relatels blog
- Læsetid 6 min
Vores nummerflytningskoordinator Tommy har 45 minutters transport til og fra arbejde og en søn på 1 år. Derfor arbejder han sommetider hjemmefra.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Vi kender nok alle til følelsen af, at gnisten brænder lidt stærkere i starten af et forhold, hvor det hele er nyt og spændende Og det er der jo intet galt med, men det er stadigvæk vigtigt at passe på forholdet.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Giv os 3 minutter og vi gør dig klogere på erhvervstelefoni 2.0
Kunne du tænke dig at blive klogere på IP-telefoni, Skype og Softphone?
Vil du vide hvordan teknologierne kan styrke din forretning?
Så læs med her.
- Relatels blog
- Læsetid 2 min
- Relatels blog
- Læsetid 8 min
Hvordan lyder din virksomhed, når kunderne ringer? En god start er vigtig. Særligt den start, der giver kunderne et godt indtryk af dig og din virksomhed.
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
- Relatels blog
- Læsetid 6 min
Indenfor erhvervstelefoni er der en helt særlig kategori af numre, der er finere end andre. De bliver kaldt guldnumre. Vi gør dig i denne blogpost klogere på, hvordan et guldnummer kan hjælpe din virksomhed.
- Relatels blog
- Læsetid 2 min
Tjek mails og svar på opkald - også når mobilen ligger derhjemme, eller den er løbet tør for strøm.
Med det helt nye abonnement Apple Watch eller mobilpakken Fri Tale + 1000 GB eller Fri Tale + 2000 GB kan du fra i dag forbinde din mobilpakke fra Relatel med dit Apple Watch og gøre dit håndled smartere ⌚
OBS: Hvis du ikke har et Apple Watch, skal dette tilkøbes, før du kan bruge Apple Watch abonnementet.
- Relatels blog
- Læsetid 8 min
- Relatels blog
- Læsetid 9 min
Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80%, 90% eller endda 100%.
- Relatels blog
- Læsetid 10 min
Tjekliste før ferien: Solbriller, pas og åbningstider 😎
Hvis ferien banker på døren, så husk at gøre dit telefonsystem klar til at informere dine kunder, mens du er væk.
Vi har lavet en ferieguide til dig med de 5 vigtigste funktioner, du skal huske at ændre inden ferien. Uanset om du skal bruge ferien i Svendborg eller Spanien.
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
Er du og din virksomhed klar til sommerferien?
Sommertid = ferietid, og det kan for mange virksomheder betyde ændrede åbningstider og måske lavere bemanding på telefonerne. Det kan derfor give en rigtig god kundeoplevelse, hvis din virksomheds velkomsthilsen afspejler dette.
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
Undgå at overse nye features og smarte funktioner til din virksomhed. Her finder du månedens opdateringer, der kan hjælpe din virksomhed og dine kunder i hverdagen.
- Relatels blog
- Læsetid 10 min
Undgå at misse vigtige opdateringer eller brugbar viden om nye funktioner, du kan bruge i din virksomhed. Få et kort overblik over de seneste ændringer og produktnyheder til din virksomhed, så du er opdateret.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Vi ved at hverdagen er travl, når du arbejder i en mindre virksomhed. Derfor får du her et kort overblik over de nyheder, opdateringer og ændringer, der er kommet i denne måned. Husk at tjekke listen jævnligt, for vi opdaterer den løbende med spændende nyt til din virksomhed.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Der kommer snart til at se anderledes ud i kontrolpanelet. Vi ændrer nemlig i den måde, du indstiller din virksomheds hovednummer, så du får endnu flere fede funktioner.
Glæd dig til at få helt nye og mere smidige muligheder for at vælge, hvad der skal ske, når kunderne ringer 📞
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Gå aldrig glip af en eneste nyhed eller opdatering til din virksomheds Relatel-løsning. Du får denne måneds små og store nyheder serveret lige herunder. Og tjek endelig listen ud løbende, for vi opdaterer den, så snart der er nyt til din forretning.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
- Relatels blog
- Læsetid 6 min
- Relatels blog
- Læsetid 2 min
HURRAAA! Relatel fylder 3 år den 27. november, og det fejrer vi med en tidlig fødselsdagsgave til din virksomhed 🎁 Så allerede fra den 1. november får en lang række mobilpakker mere indhold og flere funktioner - til helt samme pris som altid.
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
- Relatels blog
- Læsetid 2 min
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
- Relatels blog
- Læsetid 2 min
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
Vi oplever for øjeblikket en stigning i falske sms’er sendt til vores kunder.
Det kan fx være sms’er, der fortæller modtagerne, at de har fået en ny telefonsvarer og beder dem om at klikke på et link for at få adgang til denne.
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
- Relatels blog
- Læsetid 6 min
- Relatels blog
- Læsetid 2 min
- Relatels blog
- Læsetid 2 min
- Relatels blog
- Læsetid 6 min
Når talen falder på IoT (Internet of Things) forbinder mange teknologien med enterprise-segmentet. Men faktisk kan den nye teknologi også være en game changer for mindre virksomheder. Et eksempel på dette er Relatels droneprojekt.
- Relatels blog
- Læsetid 2 min
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Du er knap nok hoppet ind i et nyt år, før der sker spændende ændringer på app.relatel.dk.
Vi er gået i gang med januar-oprydningen, og det betyder at du fremover finder din navigationsmenu som en dropdown-menu øverst på skærmen. Og så kan du se frem til at spare musearmen med tastaturgenveje, så du hurtigere kan navigere rundt og få mere tid til kunderne.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Er kundeservice vigtigt for din virksomhed? Så har vi dugfriske (og gode!) nyheder til dig. For vi har lige lanceret Relatel Akademi, der er et gratis online-kursus, hvor du på under to timer lærer alle hemmelighederne, tricks'ne og teorierne bag at give dine kunder den bedste service i branchen.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Der er godt nyt til dig, uanset om du er møderamt, ligger i tandlægestolen eller bryder bølger på surfbrættet i Portugal.
Med Relatels "forstyr ikke"-funktion, kan du nemlig fremover selv skrive årsagen til, at du ikke vil forstyrres. Og samtidig markere hvornår du er tilbage igen.
- Relatels blog
- Læsetid 2 min
Hos Relatel er vi vilde med andre virksomheder, der ligesom os kæmper for de små virksomheder i Danmark.
Vi er derfor glade for at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med Startup Central - Danmarks fedeste iværksætterplatform.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Har du også lagt mærke til, at app.relatel.dk ser lidt anderledes ud end normalt, når du åbner dit "Kontrolpanel" eller "Min profil"?
Vi har gjort designet mere enkelt, moderne og brugervenligt. Og så har vi bl.a. rykket din topmenu til venstre. Her finder du nu genvejen til dit Kontrolpanel, Min profil og oversigten over dine opkald og kollegaer.
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
Fremover finder du fx features som Datakald, Samtaler og Markeringer i iPhone-appen. Så kan du lettere være på farten med Relatel i lommen.
- Relatels blog
- Læsetid 6 min
Opdateret 11/5-22: Funktionen er ændret, så det kun er kontakter og ikke aktiviteter, der kan have en Markering. Alle markeringer vil desuden fremover være synlige for dine kollegaer. Derfor kan du ikke længere lave personlige markeringer af fx mistede mobilopkald.
Nu kan du vinke farvel til alenlange huskesedler, løse Post-It's og glemte kunder.
I løbet af de næste par dage tilføjer vi nemlig nyheden "Markeringer" til funktionen "Kontakter" på app.relatel.dk og på desktop-app. Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og markere, når du har kontaktet kunden.
- Relatels blog
- Læsetid 6 min
Opdatering: 25. august 2022 udsendte TDC NET en pressemeddelelse om udfasningen. Tidsplanen er stadig, at 3G vil blive udfaset i starten af 2023. Læs pressemeddelelsen
Bruger du også mere data på mobilen end for 5 år siden?
Så minder du om størstedelen af danskerne, og det stiller store krav til hastigheden på mobilnetværket.
Derfor planlægger TDC NET at begynde at udfase 3G-mobilnetværket fra januar 2023 for at skabe mere plads til de hurtigere 4G og 5G-netværk.
- Relatels blog
- Læsetid 7 min
Nogle gange er god kundeservice ikke andet end sund fornuft. Den fornuft din mor for eksempel lærte dig om at tale pænt til andre mennesker, undlade at afbryde eller at høre efter, når andre taler.
- Relatels blog
- Læsetid 6 min
Vi har glædet os til at kunne fortælle dig, at vi nu har tilføjet EU-data i ALLE vores mobile bredbåndsabonnementer, så du fremover kan bruge dit abonnement i hele EU.
I de abonnementer der allerede havde EU inkluderet, får du nu mere EU-data med end tidligere – og til samme pris som før.
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
I dag får alle Relatels omstillingskunder adgang til vores helt nye integration til Zapier. Zapier-integrationen åbner en verden af muligheder for vores kunder, der nu kan sætte integrationer op til tusindvis af andre software-løsninger uden at skulle bruge dyre udviklingstimer.
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
Apple lancerede tirsdag aften de nye iPhone 12-modeller med indbygget 5G-teknologi. Fra den 23. oktober kan de første Nuuday-kunder gå på 5G-nettet med de nye iPhones.
- Relatels blog
- Læsetid 11 min
At skulle vælge den rette erhvervstelefoniløsning kan virke som at skulle bevæge sig igennem en jungle, hvor man ikke er klar over, hvilke faresignaler man skal holde øje med.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Kender I det med at ens internetforbindelse ikke virker, lige når man skal bruge den mest?
Jeg er rykket i sommerhus med hele familien de næste par uger. Tæt på en skov hvor vi kan gå ture og med en have, hvor knægten kan fyre mere krudt af end i en lille lejlighed på Østerbro. Men det har skabt et andet problem: For vi er fire voksne, hvoraf tre skal kunne arbejde på en gang – og med ni enheder og en dårlig internetforbindelse så er det faktisk ret svært at få til at fungere.
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
Myndighederne opfordrede i aftenens pressemøde til at flest muligt arbejder hjemme. Det har stor betydning for danske virksomheders interne processer og dermed også deres kundekontakt.
I denne blogpost får du en hurtig guide til, hvordan du selv tilføjer medarbejdere til jeres omstilling eller opretter en omstillingsløsning fra ny, hvis I har brug for det. Så kan jeres medarbejdere modtage opkald til virksomheden – uanset hvilken mobiludbyder de bruger.
- Relatels blog
- Læsetid 9 min
I Relatel sætter vi en ære i at give vores kunder den bedste service, det har givet os nogle erfaringer med kundeservice, som vi gerne vil dele med dig.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Opdateret d. 11.04.2022
Lad os starte med et simpelt spørgsmål: Har du en telefon derhjemme – altså en fastnettelefon?
Langt de fleste af os har allerede droppet den gammeldags fastnetstelefon (ifølge Computerworld er en 3/4 del af markedet forsvundet i løbet af de sidste 10 år). Mobiltelefoner kan helt simpelt tilbyde billigere og en mere fleksibel telefonløsning.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
I dag kan vi stolt præsentere en stor nyhed i den danske televerden og en god nyhed for vores kunder: Firmafon slår sig nemlig sammen med Fullrate Pro og bliver til Relatel. Danmarks nye stærke teleselskab til små og mellemstore virksomheder.