Relatels blog

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatels blog
  • Læsetid 17 min

Ny feature til web-sms

I oversigten på en kontakt kan du nu se de web-sms'er, som du har sendt fra app.relatel.dk.

Det er kun muligt at se de sms'er, som du selv har sendt, også selvom du er admin på kontoen.

Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 17 min

50 % på danske indtalinger i juni

Juni måned markerer sommerens begyndelse, hvilket også betyder, at det snart er ferietid.

For mange virksomheder kan det betyde ændrede åbningstider og måske mere sparsom bemanding på telefonerne. Det kan derfor give en rigtig god kundeoplevelse, hvis din virksomhedens velkomsthilsen afspejler dette.

Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatels blog
  • Læsetid 17 min

Vælg erhvervstelefoni der passer til din virksomhed

At skulle vælge den rette erhvervstelefoniløsning kan virke som at skulle bevæge sig igennem en jungle, hvor man ikke er klar over, hvilke faresignaler man skal holde øje med.

 

Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Nu kan du omstille til en kontakt i telefonbogen

Nu kan du bruge din mobil-app fra Relatel til at omstille opkald til en af dine kontakter fra telefonbogen i din mobil – uden at modtageren behøver at have Relatel Omstilling.

Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 17 min

8 tips når dit internet driller

Kender I det med at ens internetforbindelse ikke virker, lige når man skal bruge den mest?

 

Jeg er rykket i sommerhus med hele familien de næste par uger. Tæt på en skov hvor vi kan gå ture og med en have, hvor knægten kan fyre mere krudt af end i en lille lejlighed på Østerbro. Men det har skabt et andet problem: For vi er fire voksne, hvoraf tre skal kunne arbejde på en gang – og med ni enheder og en dårlig internetforbindelse så er det faktisk ret svært at få til at fungere.

Der er nok andre end mig, der oplever internetproblemer på hjemmearbejdspladsen for tiden, så jeg har spurgt vores IT support-helt, Rolf, om han har nogle gode løsninger.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Skal dine medarbejdere arbejde hjemme?

Myndighederne opfordrede i aftenens pressemøde til at flest muligt arbejder hjemme. Det har stor betydning for danske virksomheders interne processer og dermed også deres kundekontakt.

I denne blogpost får du en hurtig guide til, hvordan du selv tilføjer medarbejdere til jeres omstilling eller opretter en omstillingsløsning fra ny, hvis I har brug for det. Så kan jeres medarbejdere modtage opkald til virksomheden – uanset hvilken mobiludbyder de bruger.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

Et fleksibelt arbejdsliv kræver en mobil telefoniløsning

Vores nummerflytningskoordinator Tommy har 45 minutters transport til og fra arbejde og en søn på 1 år. Derfor arbejder han sommetider hjemmefra.

Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Statistik viste, at vi skulle ændre åbningstiderne

Når vores dygtige kundeservicechef Melissa Aya Spøer møder ind, har hun en fast morgenrutine: Hun tænder for computeren, laver en lækker kop te og danner sig et overblik over udviklingen i kundeservice med Relatels statistik funktion.

Om Relatel Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 8 min

Råd til at brænde igennem på speak

Hvordan lyder din virksomhed, når kunderne ringer? En god start er vigtig. Særligt den start, der giver kunderne et indtryk af dig og din virksomhed. 

Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 7 min

5 tips og tricks til, hvordan du taler med kunder!

Nogle gange er god kundeservice ikke andet end sund fornuft. Den fornuft din mor for eksempel lærte dig om at tale pænt til andre mennesker, undlade at afbryde eller at høre efter, når andre taler.

Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 8 min

12 spørgsmål der kan forbedre din kundeservice

Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %

Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 9 min

Hvad er god kundeservice?

I denne blogpost går vi jordnært til værks ved at svare på spørgsmålet: hvad er god kundeservice ud fra de fem punkter I ser nedenfor

Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 17 min

Opgrader din IP-telefoni – og spar penge, tid og bøvl

Lad os starte med et simpelt spørgsmål: Har du en telefon derhjemme – altså en fastnettelefon?

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 17 min

Velkommen til Relatel

I dag kan vi stolt præsentere en stor nyhed i den danske televerden og en god nyhed for vores kunder: Firmafon slår sig nemlig sammen med Fullrate Pro og bliver til Relatel. Danmarks nye stærke teleselskab til små og mellemstore virksomheder.

Om Relatel

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Få ekstra værdi med et guldnummer

Indenfor erhvervstelefoni er der en helt særlig kategori af numre, der er finere end andre. De bliver kaldt guldnumre. Vi gør dig klogere på, hvordan et guldnummer kan hjælpe din virksomhed.

Tips & tricks til erhvervstelefoni