Hvordan får jeg nummervisning ved udgående opkald (ring ud som)?

Skrevet af Kundeservice
Nov 27, 2019 6:49:03 AM

Brug din mobil både på arbejde og i hjemmet uden at dine kunder får dit private mobilnummer

Har du både Relatel Omstilling Pro eller Omstilling Premium og Relatel mobil, så kan du vælge, om du vil ringe ud fra dit hovednummer eller dit mobilnummer.

Har du flere hovednumre tilknyttet din Relatel-konto, kan du frit vælge mellem hvilket hovednummer, du vil ringe ud som.

Du kan ændre det manuelt eller sætte det til automatisk at ringe ud fra virksomheden, når tidspunktet er indenfor hovednummerets åbningstider.

Der er to måder, du kan opsætte din telefon til at ringe ud som det ønskede nummer.
Opsætningen vil derefter være gældende for alle fremtidige opkald, indtil du ændrer indstillingen igen.

Relatel-konto:
1) Log på din Relatel-konto (app.relatel.dk)
2) Tryk på "ring ud som" i øverste højre hjørne
3) Vælg derefter hvilket nummer du vil ringe ud som. Hvis du ringer ud som dit hovednummer, så kan du vælge om nummeret skal følge hovednummerets åbningstider (så vises hovednummeret i åbningstiden og dit eget nummer udenfor åbningstid).

Ring_ud_via_-_webapp-1.png

 Relatels smartphone apps:
1) Åbn app’en 
2) Tryk på “oversigt”
3) Tryk “ring ud som” øverst i app'en.
4) Vælg hvilket nummer du vil ringe ud via. Hvis du ringer ud som hovednummer, så kan du vælge om nummeret skal følge hovednummerets åbningstider (så vises hovednummeret i åbningstiden og dit eget nummer udenfor åbningstid.

Ring_ud_via_app1.png      Ring_ud_via_app2.png

Uanset hvilket nummer du har valgt at ringe ud som, vil opkald til dine kollegaer med Relatel mobil altid vise dit mobilnummer.

 

Relatel Omstilling