Hvordan viderestiller jeg hovednummeret?

Skrevet af Kundeservice
Nov 27, 2019 7:02:36 AM

Sørg for at dine kunder altid bliver mødt af en ledig medarbejder. Det kan du gøre ved automatisk at viderestille hovednummeret til en telefonkæde, en ringegruppe eller en telefonmenu. Det gør du under "Indgående opkald" i kontrolpanelet.

I kan opsætte jeres hovednummer til at ringe til en gruppe af medarbejdere på samme tid, så den, der er ledig, besvarer kaldet først. Det hedder en ringegruppe.

I kan også vælge at opsætte en telefonkæde med en forudbestemt rækkefølge af medarbejdere, der skal besvare kaldet.

I kan også vælge en telefonkø, hvor I får mere avancerede ringemønstre og kunden får information om plads i køen.

Der er også mulighed for at jeres kunder kan blive mødt af en telefonmenu med en velkomst og valget om, hvilken afdeling eller person, de vil tale med.

 

Du opsætter en telefonmenu sådan her:
1) Log på din Relatel-konto
2) Gå til kontrolpanel
3) Vælg “indgående opkald”
4) Tryk ”gå til telefonmenu”
5) Tilføj derefter en velkomst, hvor du f.eks. kan fortælle dine kunder, hvad de skal taste for at nå til rette afdeling/person
6) Opret telefonmenuens valgmuligheder ved at trykke “tilføj valgmuligheder” i punkt 3 på opsætningen

 

 

Relatel Omstilling