Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvad er Contact Center? Og hvad får jeg adgang til?

    Skrevet af Kundeservice

    • 2 jun. 2025
    Relatels virksomhedsabonnement Contact Center giver alle omstillingsbrugere i din virksomhed adgang til Relatel Contact Center-interface på computer. Samtidig får brugerne adgang til en række ekstra features, som fx notefunktion og integrationer med dine andre systemer. Du får også mulighed for at ringe ud via datakald samt oprette en chatkanal på din hjemmeside. Og så kan du også optage ind- og/eller udgående kald via dit hovednummer. Læs med herunder og bliv klogere på mulighederne.

    RELA_2113_Ikon_Headset_48x48

    Contact Center - kundehåndtering og oversigt over samtaler

    Med virksomhedsabonnementet Contact Center kan du løfte din kundekommunikation til nye højder. Du får adgang til Relatels Contact Center-platform, hvor du nemt kan håndtere din kundekommunikation fra PC og Mac. Du får bl.a. en praktisk visuel oversigt over samtaler med kunderne, hvor du kan få et overblik over dine seneste henvendelser, du kan aflytte optagede samtaler, måle din kundetilfredshed og meget andet.

    Få adgang til Contact Center enten via app.relatel.dk -> Områdemenu -> Contact Center eller ved at installere vores desktop-app på din PC/Mac.


    Notefunktion

    Med Contact Center kan du skrive noter på dine opkald, som de andre omstillingsbrugere i virksomheden også kan se. På den måde kan du nemt dele værdifuld information om kunden eller tidligere samtaler med dine kolleger.
    Læs mere om noter.

     

    Datakald
    Med Contact Center har du mulighed for at bruge Datakald. Med Datakald kan du modtage og foretage opkald via din internetforbindelse.
    Du kan både lave datakald fra din mobiltelefon og din browser.
    Læs mere om datakald.

     

    Udvidet telefonkø med bl.a. "Ring mig op"
    Contact Center giver dig adgang til flere funktioner i telefonkø-featuren. Ud over at kunderne automatisk får oplyst deres plads i køen, så kan du give dem mulighed for at trykke 1 for at blive ringet op, sætte et max-antal på kald i køen og endda lægge en hilsen ind som afspilles for kunderne, mens de venter.
    Læs mere om telefonkø.

     

    Live-chat
    Få chats fra din hjemmeside og fra Facebook Messenger samlet ét sted. Så kan du fokusere på dét, der er vigtigt – nemlig kunderne. Kunder kan vælge, om de vil chatte med dig via den normale chatboks, eller om de vil flytte chatten over i deres Facebook Messenger.
    Læs mere om chat.

     

    Optage samtaler 
    Som omstillingsbruger i en virksomhed med Contact Center kan du optage ind- og/eller udgående opkald via dit hovednummer. Hvis du benytter
    Relatels datakaldsfunktion, der også er en del af Contact Center-abonnementet, kan du foretage udgående opkald via dit hovednummer.
    Læs mere om optagelse af samtaler. 

     

    Integrationer
    Contact Center giver dig adgang til Relatel Integration. Integrationer viser relevante oplysninger om den kunde, der ringer fx fra jeres webshop-, økonomi- eller supportsystem. Så sparer du tid og slipper for manuelt at skulle finde kunden frem i forskellige systemer.
    Læs mere om integrationer.

     

    Widget
    Med Relatels widget kan kunderne se, hvornår du er tilgængelig, og hvor lang tid man skal vente, når man ringer til jeres hovednummer.
    Læs mere om widget. 

     

    Køb eller opgradér dit virksomhedsabonnement til Contact Center

    Har din virksomhed ikke en omstillingsløsning i dag, eller vil du gerne opgradere jeres løsning fra Professional til Contact Center? Så udfyld formularen på denne side og bliv kontaktet af os.

     

    Tilkøb adgang til Contact Center på en eksisterende medarbejder

    • Sørg for at I har virksomhedsabonnementet Contact Center.
    • For at få adgang til Contact Center skal medarbejderen have en omstillingsbruger.
    • For at tilkøbe en omstillingsbruger, på en specifik medarbejder, der allerede er på jeres Relatel-konto, skal du som administrator logge ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Områdemenu (de 9 prikker) i øverste venstre hjørne.
    • Vælg derefter "Firmaadministration" under "Firmatjenester".
    • Klik på "Medarbejdere" og derefter "Redigér" ud for den relevante medarbejder/brugerprofil.
    • Klik på "Tilkøb Relatel Omstilling" i toppen af siden, hvis brugeren endnu ikke har et omstillingsprodukt. Følg instrukserne herfra.

    Opret en helt ny medarbejder med adgang til Contact Center og/eller mobilabonnement

    • Sørg for at I har virksomhedsabonnementet Contact Center.
    • For at få adgang til Contact Center skal medarbejderen have en omstillingsbruger.
    • For at oprette en helt nye medarbejder skal du som administrator logge ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Områdemenu (de 9 prikker) i øverste venstre hjørne.
    • Vælg derefter "Firmaadministration" under "Firmatjenester".
    • Klik på "Medarbejdere".
    • Klik nu på "Ny medarbejder" i toppen af siden og følg instrukserne herfra.
    Husk at der er 50% rabat på omstillingsbrugeren, hvis du både opretter et mobilabonnement og en omstillingsbruger til medarbejderen.