Hvordan indstiller jeg åbningstider på mit hovednummer?

Skrevet af Kundeservice
3 nov.. 2019

Del:

Lad ikke kunderne vente i telefonen, når I holder lukket. Og bliv ikke forstyrret, når I holder fri. Du kan sætte åbningstider på dit hovednummer, så du ikke bliver forstyrret af opkald døgnet rundt.

Du får desuden en række valgmuligheder til, hvad der skal ske med opkald uden for åbningstiden, på helligdage og når I skal holde frokostpause. På den måde er du sikker på, at dine kunder får den bedste oplevelse, uanset hvornår de ringer.

Sådan opsætter du åbningstider:

1) Log ind på din Relatel-konto (app.relatel.dk)
2) Vælg “Kontrolpanel”
3) Vælg “Åbningstider”
4) Definér dine åbningstider
5) Vælg derefter hvad der skal ske med “opkald uden for åbningstiden”

Søndage som helligdage:
Med ét klik kan du opsætte Relatel til at sætte samme åbningstider på officielle danske helligdage, som der er på jeres normale søndage.

1) Log ind på din Relatel-konto (app.relatel.dk)
2) Vælg “Kontrolpanel”
3) Vælg “Åbningstider”
4) Sæt flueben i kassen ved “Samme åbningstider på helligdage som på søndage”

1. maj og Grundlovsdag tælles ikke som helligdage, men det er muligt at manuelt ændre åbningstiden på disse dage under “undtagelser til åbningstider”.  

Automatisk frokostpause og fleksible åbningstider:
Holder du lukket, mens I spiser frokost? Eller måske har du åbent et par ekstra timer om aftenen? Relatel gør det nemt at opsætte fleksible åbningstider, der passer til jeres hverdag.

1) Log ind på din Relatel-konto (app.relatel.dk)
2) Vælg “Kontrolpanel”
3) Vælg “Åbningstider”
4) Tilføj dine særlige åbningstider under “Undtagelser til åbningstider”

Widget
Du kan få en boks på din hjemmeside, der automatisk viser dit telefonnummer, dagens åbningstid og svartid.

Relatel Omstilling