Hos Relatel tror vi på vores produkter!
Faktisk tror vi så meget på dem, at vi selv bruger dem på daglig basis.
Men vi ved også, at det kan være en stor beslutning at skifte teleselskab for en travl virksomhed. Det har vi nu gjort nemmere for vores kommende omstillingskunder ved at indføre tilfredsgaranti på Relatel Omstilling.
Med tilfredsgaranti er du som kunde sikret en endnu mere tryg opstart hos Relatel. Når din omstillingsløsning er oprettet og opsat som ønsket, er den klar til brug. Du får altså den fulde oplevelse - også selv om du har valgt at få tilfredshedsgaranti med oveni hatten.
Med tilfredsgaranti på Relatel Omstilling har du dermed alt at vinde og intet at tabe! Du kan afprøve Relatel Omstilling med alle de fordele og funktioner, der medfølger - uden bekymring og uden risiko. Vi glæder os til at byde dig velkommen som ny omstillingskunde hos Relatel.
Læs med herunder.
FAQ om tilfredshedsgaranti på Relatel Omstilling
- Hvornår kan jeg få tilfredshedsgaranti?
Tilfredsgaranti kan fra d. 1. oktober 2025 tilvælges ved oprettelse af alle Relatels virksomhedsabonnementer med binding - både Professional, Contact Center og Unlimited. Tilfredshedsgarantien omfatter alle omstillingsbrugere, der oprettes i garantiperioden.
- Hvem kan jeg få tilfredshedsgaranti?
Tilfredshedsgaranti på Relatel Omstilling kan tilvælges første gang din virksomhed køber et af følgende virksomhedsabonnementer: Professional, Contact Center eller Unlimited. Dette gælder for både nye og eksisterende kunder.
Bemærk: Du kan ikke pt. vælge tilfredshedsgaranti til, når du selv opretter et omstillingsprodukt. Du skal derfor kontakte os, hvis du ønsker at benytte tilbuddet om Omstilling med tilfredshedsgaranti.
Klik her for kontaktinfo.
- Hvor ser jeg tilfredshedsgarantien?
Hvis tilfredshedsgaranti er tilvalgt efter aftale med sælger, vil du kunne se det på dit tilbud ud for virksomhedsabonnementet. Når du har godkendt tilbuddet, vil det også fremgå af din ordrebekræftelse. - Hvor længe gælder tilfredshedsgaranti?
På Omstillingsprodukter gælder tilfredshedsgarantien i 60 dage efter aktivering af virksomhedsabonnementet. Efter de 60 dage bortfalder tilfredshedsgarantien. - Hvad sker der, hvis jeg ikke benytter mig af tilfredsgarantien?
Så sker der ingenting :) I så fald vil dine abonnementer blot fortsætte i hele bindingsperioden med de tilhørende features og services. Når bindingsperioden udløber, fortsætter dine abonnementer som vanligt - nu blot med 30 dages opsigelsesvarsel. - Hvordan gør jeg brug af tilfredshedsgarantien?
Hvis du gerne vil benytte dig af garantien, skal du indenfor 60 dage efter virksomhedsabonnementets aktivering opsige det via app.relatel.dk. Du skal altså sætte både virksomhedsabonnementet og de tilknyttede omstillingsbrugere til lukning indenfor garantiperioden . - Hvornår lukker abonnementerne ned?
Produkterne har 30 dages opsigelsesvarsel og lukker derfor 30 dage efter, at du har sat dem til opsigelse. Du faktureres for produkterne i opsigelsesperioden. - Hvad sker der med bindingen på abonnementerne?
Hvis du benytter dig af tilfredshedsgarantien, vil bindingen på de omfattede produkter bortfalde, når du sætter dem til opsigelse. Du vil dog stadig have 30 dages opsigelse. - Hvad sker der med mine andre abonnementer?
Hvis du benytter dig af tilfredshedsgarantien på Relatel Omstilling, vil det ikke påvirke dine øvrige abonnementer som fx 5G Internet eller mobiltelefoni. Disse vil fortsætte uændret. - Kan jeg få tilfredsgaranti på Relatel Omstilling flere gange?
Tilfredshedsgaranti på Relatel Omstilling kan tilvælges første gang din virksomhed opretter et af følgende virksomhedsabonnementer: Professional, Contact Center eller Unlimited. Tilfredshedsgaranti på Relatel Omstilling kan ikke tilvælges, hvis du tidligere har haft et af ovenstående virksomhedsabonnementer tilknyttet dit CVR-nummer. - Skal jeg returnere eventuelt låneudstyr?
Hvis du benytter dig af din tilfredshedsgaranti og har fået låneudstyr med i aftalen, skal det returneres, når opsigelsesperioden udløber. Du modtager automatisk en mail med deadline for returnering samt en returlabel med posten. Nemmere bliver det ikke :)
Se gebyr for manglende returnering af udstyr på vores prisliste: https://www.relatel.dk/prisliste
Relatel Omstilling
Vores job er, at gøre dit job nemmere!
Med Relatel Omstilling får du et helt omstillingsbord i lommen, så du kan håndtere dine kundehenvendelser nemt og professionelt. Og du kan styre det hele fra Relatels apps - både på mobilen og computeren. Det betyder, at du ikke er bundet til skriveordet, men at du kan servicere dine kunder på farten og ude i marken. Det er fornuftig erhvervstelefoni!
Vil du vide mere?
Hvis du endnu ikke er kunde hos Relatel, kan vi hjælpe dig godt på vej med din nye, professionelle omstillingsløsning.
Kontakt vores salgsafdeling på salg@relatel.dk
Hvis du allerede er kunde hos Relatel, men endnu ikke har tilkøbt Omstilling, står vi klar til at guide dig videre:
Kontakt kundeservice på kundeservice@relatel.dk