Hvordan slår jeg mikrofonen til igen til Datakald?

Skrevet af Kundeservice
Nov 27, 2019 7:33:05 AM

Når man logger ind på app.relatel.dk første gang som bruger af Datakald (Omstilling Premium), så vil der dukke en notifikation op i øverste venstre hjørne. Du skal sige ja, til at give tilladelse for at kunne bruge mikrofonen til Datakald.

Mikrofon-tilladelse.png

Hvis du trykker på blokér kan du ikke bruge mikrofonen. Hvis du har trykket forkert og ønsker at få vist notifikationen igen, så skal du gøre følgende (find din browser og følg guiden):

Google Chrome: Klik på hængelåsen, der sidder til venstre for webadressen. Under ‘Mikrofon’ vælger du 'Tillad altid på dette website' og slår hermed mikrofonen til: 

Mikrofon chrome.png


Safari: Tryk på Safari --> Indstillinger --> Websteder --> vælg "mikrofon" i venstre side. Vælg app.firmafon.dk og "tillad" adgang.

notifications-safari.png

Firefox: Tryk på hængelåsen, der sidder til venstre for webadressen. I det lille vindue, der dukker frem står der at mikrofon er blokeret. Tryk på krydset ud for det. Reload derefter siden og så vil du blive spurgt igen om du vil tillade mikrofonen. Tryk på tillad.

Firefox-mikrofon-tilladelse.png

 

Desktop-app
Hvis du benytter Relatels desktop-app, så behøver du ikke at give disse tilladelser. Du skal bare være obs på at du ikke har sat "mute" til på din computer.

 

Relatel Mobil Relatel Omstilling Datakald