I kan sætte Relatel Chat op på samme måde som indgående opkald med ringegrupper, telefonkæder og telefonkø.
Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte chat-funktionen.
Når en chat kommer ind i app.relatel.dk, så vil systemet kontakte de omstillingsbruger, I har tilknyttet chatten. Men herunder vil den først kontakte:
- omstillingsbrugere der ikke er i "forstyr ikke".
- omstillingsbrugere der ikke har opkald i forvejen.
- omstillingsbrugere der ikke har en chat, der ringer i forvejen (igangværende chats tæller ikke).
Hvis der ikke er nogen ledige omstillingsbrugere indenfor de tre kategorier, så vil omstillingsbrugere i opkald også få tilbudt indkommende chats.
Får jeg opkald samtidig med chats?
Ja, det kan du godt få. Men i første omgang sender vi chats ud til dem, der ikke er optaget på telefonen eller er i "forstyr ikke". Hvis der ikke er nogle ledige der, så får medarbejdere i opkald også chats.
Får jeg flere chats på én gang?
Ja, der er ingen grænse for hvor mange, der kan komme på én gang - men man kan naturligvis afvise at modtage nye chats. Vi anbefaler, at man ikke chatter med mere end 4 kunder ad gangen.
Der er selvfølgelig undtagelser. Hvis en medarbejder er ny, så kan 4 chats være for meget. Omvendt kan man måske håndtere flere chats, hvis man er trænet og svarene har lav kompleksitet.