Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan slår jeg mikrofonen til igen til Datakald?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Når du logger ind på app.relatel.dk for første gang som bruger af Datakald (Omstilling Premium), vil der dukke en notifikation op i øverste venstre hjørne. 


    Når den kommer, skal du sige ja til at give tilladelse for at kunne bruge mikrofonen til Datakald.

    Hvis du trykker på blokér, kan du ikke bruge mikrofonen. Hvis du har trykket forkert og ønsker at få vist notifikationen igen, skal du gøre følgende (find din browser og følg guiden):

     

    Google Chrome: Klik på hængelåsen, der sidder til venstre for webadressen. Under ‘Mikrofon’ vælger du 'Tillad altid på dette website' og slår hermed mikrofonen til: 

    Safari: Tryk på Safari --> Indstillinger --> Websteder --> vælg "mikrofon" i venstre side. Vælg app.relatel.dk og "tillad" adgang.

    Firefox: Tryk på hængelåsen, der sidder til venstre for webadressen. I det lille vindue, der dukker frem, står der, at mikrofon er blokeret. Tryk på krydset ud for det. Reload derefter siden og så vil du blive spurgt igen, om du vil tillade mikrofonen. Tryk på tillad.

    Desktop-app
    Hvis du benytter Relatels desktop-app, behøver du ikke at give disse tilladelser. Du skal bare være obs på, at du ikke har sat "mute" til på din computer.