Hvad gør jeg som ny chatbruger?

Skrevet af Kundeservice
3 nov.. 2019

Del:

Vi kommer her med en kort gennemgang af dine muligheder som chatbruger hos Relatel.

For at komme på app.firmafon.dk skal du følge linket her for at logge ind.  https://app.relatel.dk/session/employees/sign_in  

Hvis ikke du kender din kode kan du få tilsendt en ny her https://app.relatel.dk/session/employees/password/new


ny-chatbruger-kontrolpanel-firmafon.png

Under kontrolpanel --> kan du i menuen med chat se alle de muligheder, du har for at sætte en chat op. 
Her kan du sætte åbningstider, tilføje chatkanalet og prioritere, hvilke medarbejdere, der skal modtage chats først. 

 

Hvor mange chatkanaler kan jeg have i min virksomhed? 
Du kan have ligeså mange chatkanaler du ønsker, da  du betaler pr. medarbejder. 

Der er ikke nogen begrænsning på, hvor mange chats én medarbejder kan have åben af gangen. For os selv er fire det maksimale, så både medarbejder og kunde får den bedste oplevelse og det hurtigste svar.  

Det er muligt for én medarbejder at have to chats kørende samtidig.  

Hvor kan jeg se chatten ?
Din chat kommer ind på samme måde som et opkald. I chatten ser du en e-mail, hvorimod du ser kundens telefonnummer i et opkald.

 


 

Relatel Chat