produkt features

Viser 32 artikler om

produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Integrationer 2.0 - også på mobilen

Nu kan du udvide din Relatel-konto med integrationer til endnu flere eksterne systemer end før 🚀
Fremover får du flere muligheder for automatisk at få vist relevant information om dine kunder, mens de ringer. Og som noget helt nyt har du også adgang til at se integrationer på mobilappen.
 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til Relatels integrationer.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte nogle af integrationerne. Andre kan den enkelte omstillingsbruger selv opsætte.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 3 min

Design dine egne wallboards

Vælg hvilken data, du vil se på din virksomheds visuelle wallboards. Nu kan du nemlig selv designe wallboards og kombinere data fra forskellige hovednumre og eksterne systemer ét sted.

 

Hvad kræver det?
Wallboard er indeholdt i virksomhedsabonnementet Unlimited. Har du ikke Unlimited kan du tilkøbe Wallboard for kr. 499/md.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe og opsætte dit wallboard.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

Hvad er et hovednummer?

Hvad er et hovednummer?

Et hovednummer er en professionel facade til din virksomhed. Det er det firmanummer, som I gerne vil have at nye og potentielle kunder kontakter jer på. Et hovednummer ligger i skyen. 

Hos Relatel får du dit første hovednummer til 0 kr.  Du bestemmer selv, om det skal være et helt nyt nummer, eller om du vil have flyttet et eksisterende nummer.

Du kan oprette alle de hovednumre, du ønsker, på din Relatel-konto. Dine hovednumre kan både være fastnetnumre, 70-numre og mobilnumre - det er helt op til dig.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited får du det første hovednummer med gratis.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan lave opsætning på dit hovednummer.

Hvem kan bruge det?
Alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto kan besvare kald fra dit hovednummer.


Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

8 tips når dit internet driller

Kender I det med, at ens internetforbindelse ikke virker, lige når man skal bruge den mest? Der er nok flere, der oplever internetproblemer på hjemmearbejdspladsen fra tid til anden, så her kommer 8 tips og tricks fra vores IT-afdeling.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

Sådan kommer du igennem Black Friday og julesalget - uden mistede opkald

Som webshop-ejer ved du, at Black Friday og Cyber Monday truer lige om hjørnet. Og lige efter ligger juletravlheden på lur.

Det betyder med stor sandsynlighed, at du kommer til at sælge flere varer end normalt. Det lægger et pres på din telefonløsning og medarbejderne, der skal håndtere spørgsmål om alt fra Postnords “leveringstid” til returneringen af fodboldstøvlerne.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 3 min

Få telefonkø på mobilen

"Du er nummer 1 i køen".

Dén besked kan dine kunder nu få, hvis de ringer til dit mobilnummer, mens du er optaget. Og det er kun én af funktionerne, du får med vores nye produkt: "Mobilfeatures" 🎉

Du kan også lave en velkomsthilsen på dit mobilnummer og bruge vores tag-funktion. Læs mere herunder og kom godt i gang.

 

Hvad kræver det?
Mobilfeatures kan benyttes af alle brugere med mobilabonnement hos Relatel.

Hvem kan oprette det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe produktet.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte mobilbruger kan selv opsætte funktionerne på sit mobilnummer og administrator på din Relatel-konto kan opsætte det for alle mobilbrugere.

 

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 10 min

Nyhedsbrief: Efterår 2023

Hold dig opdateret om efterårets nye funktioner, så du ikke misser vigtige opdateringer, der gør hverdagen nemmere i din virksomhed. Husk at vi opdaterer listen løbende, så du er informeret.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

Optimer dine samtaler: Se hovednummer og kundens navn når mobilen ringer

Se hvem der ringer til dit hovednummer, så du ved hvem du kan forvente at få i røret. Nu kan du nemlig både få vist dit hovednummer og navnet på det indgående opkald på samme tid.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Nu kan du omstille til en kontakt i telefonbogen

Nu kan du bruge Relatels mobilapps til at omstille opkald til en af dine kontakter fra telefonbogen i din mobiltelefon – uden at modtageren behøver at have et omstillingsprodukt hos Relatel. Du kan bruge funktionen allerede i dag.

Hvis du ofte skal omstille kald fra dit hovednummer til en specifik person, anbefaler vi dog, at du opretter et omstillingsabonnement til denne.

Læs mere om oprettelse af nye medarbejdere her.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Et fleksibelt arbejdsliv kræver en mobil telefoniløsning

Vores nummerflytningskoordinator Tommy har 45 minutters transport til og fra arbejde og en søn på 1 år. Derfor arbejder han sommetider hjemmefra.

Produkt features