Omstilling til erhverv

Håndtér alle dine opkald professionelt med en brugervenlig platform og undgå at mistede opkald bliver til mistede ordrer.

Giv dine kunder et godt førstehåndsindtryk med
Omstilling fra Relatel – trin for trin

trin for trin
trin 1

Vælg din virksomheds pakke

Start med at vælge den omstillingspakke, der passer til din virksomhed:

  • Professional – Uundværlig til mindre virksomheder (≤10 brugere), der vil have en professionel facade med bl.a. et hovednummer, velkomsthilsen, åbningstider og tastemenu-funktioner.

  • Contact Center – Ideelt til virksomheder med op til 20 brugere, der vil løfte kundekommunikationen til næste niveau. Her får du en avanceret kundehåndtering med bl.a. softphone, live-chat, live-adgang til interne kundeoplysninger og kø-funktioner.

  • Unlimited – Til større virksomheder, der ønsker den ultimative omstillingsløsning med ubegrænset antal brugere, statistik, wallboard, en Customer Success Manager og VIP-service med prioriterede opkald.

Uanset om du har brug for en simpel løsning eller avancerede funktioner, har vi en omstillingspakke til din virksomhed.

  • Professional

    99 49,5 kr/md.
    Oprettelse 0 kr. Mindstepris 49,5 kr. /md.
    • Første hovednummer til 0 kr.
      Mobil-, 70-, fastnet eller Relatelnummer. Læs mere om dine fordele med et hovednummer.
    • Mobilapp
      Få adgang til Relatels apps (iPhone & Android), der gør det let at bruge omstilling på kontoret eller på farten. Læs mere om Relatels apps.
    • Omstil opkald
      Omstille opkald til en kollega eller ringegruppe via mobilapp. Læs mere om omstilling af opkald. 
    • Ringegruppe
      Ringegrupper er en gruppering af medarbejdere, som modtager opkaldet samtidig. Læs mere om ringegrupper.
    • Forstyr ikke
      Gå i forstyr ikke, når du ikke vil forstyres af telefonen. Læs mere om forstyr ikke.
    • Se kollegaers status

      Se om dine kollegaer er ledige på telefonen via mobilapp ​(kræver mobiltelefoni hos Relatel). Læs mere om hvordan du ser status på dine kollegaer. 

    • Kontrolpanel
      Via app.relatel.dk
    • Velkomsthilsen
      Opsæt velkomsthilsen, så kunderne bliver mødt af en professionel hilsen, når de ringer. Læs mere om velkomsthilsen.
    • Åbningstider
      Opsæt nemt virksomhedens åbningstider. Læs mere om åbningstider.
    • Tastemenu (IVR)
      Lad kunderne taste sig frem til den rigtige afdeling eller person. Læs mere om tastemenu.
    • Telefonkæde
      Med telefonkæde bestemmer I den rækkefølge, som medarbejderne skal modtage opkaldene i. Læs mere om telefonkæde.
    • Telefonkø med ventemusik
      Når kunderne ringer ind, får de besked om deres placering i køen. Læs mere om telefonkø.
    • Ring ud som hovednummer
      Vælg at ringe ud som jeres hovednummer  via mobilapp, så du ikke skal vise dit personlige nummer (kræver mobiltelefoni hos Relatel). Læs mere om muligheden for at ringe ud som hovednummer.
    • SMS fra hovednummer

      Send sms fra firmanavnet til eksisterende kontakter eller nye numre - via mobilapp. Læs mere om web-sms.

    • Web-SMS
      Send sms til eksisterende kontakter eller nye numre - via mobilapp. Læs mere om web-sms.
    • Første bruger er inkluderet
    • ​Op til 10 brugere​
  • Contact Center

    299 149,5
    kr/md. Oprettelse 0 kr. Mindstepris 149,5 kr. /md.
    • Contact Center

      Få et samlet og nemt overblik over dine kundehenvendelser og håndtér opkald via computeren.

    • Telefonkø med ''Ring mig op''
      Når kunderne ringer ind, får de besked om deres placering i køen. Læs mere om telefonkø.
    • Telefonkø med annoncering
      Når kunderne ringer ind, får de besked om deres placering i køen. Læs mere om telefonkø.
    • Smiley
      Få dine kunder til at give jeres telefonsamtale en glad eller sur smiley.  Læs mere om hvordan du kan måle din kundetilfredshed.
    • Live-chat
      Chat med jeres kunder via jeres hjemmeside eller via integrationen til Facebook Messenger. Læs mere om Relatels Chat.
    • Notefunktion
      Skrive noter ud for kunden i systemet, så I nemt deler informationer om kunderne. Læs mere om Noter.
    • Optag samtaler
      Optag indgående opkald på jeres hovednumre. Læs mere om muligheden for at optage samtaler.
    • Datakald
      Med Datakald kan du modtage og foretage opkald via din internetforbindelse – både på computeren og mobilen. Læs mere om Datakald.
    • Widgets
      Få en boks på jeres hjemmeside, der viser: jeres telefonnummer, dagens åbningstid og hvor hurtigt I svarer på telefonen. Læs mere om Widget.
    • Integrationer
      Forbind din omstilling til fx Zapier, E-conomic og Shopify. Læs mere om API og integrationer.
    • Første bruger er inkluderet
    • Op til 20 brugere
  • Unlimited

    Kontakt


    Kontakt os og hør mere


    • Statistik

      Med Statistik kan I fx se udviklingen i SLA og hvor mange opkald, I får uden for åbningstiden. Statistik er tilgængelig for brugere med Unlimited pakke. Læs mere om Statistik.

    • Wallboard
      Se status på jeres hovednummer i realtid. Læs mere om Wallboard.
    • Customer Success Manager
       avanceret hjælp til opsætning.
    • VIP-service ​
      Kom foran i køen med dit storkundenummer.
    • Første bruger er inkluderet
    • Uendeligt antal brugere
Omstilling

Alle priser er ekskl. moms. Gælder kun erhvervskunder. Priserne forudsætter, at du betaler via Automatisk Kortbetaling. Ellers betaler du 12,00 kr/regning via Leverandørservice eller 49 kr/regning via FIK indbetalingskort. Ingen fortrydelsesret. 30 dages opsigelse.

Se hvordan Relatels omstilling kan hjælpe dig

Har du brug for et hovednummer, en tastemenu eller noget helt andet?
Se vores film og bliv klogere på mulighederne. 

Har du brug for et hovednummer, en tastemenu eller noget helt andet?
Se vores film og bliv klogere på mulighederne. 

trin 2

Tilføj omstillingsbrugere

Når du har valgt en pakke til din virksomhed, kan du tilføje de brugere, der skal have adgang til omstillingsfunktionerne. Det kan fx være receptionister, kundeserviceteams eller sælgere – du bestemmer selv, hvor mange, der skal være en del af løsningen.

Med Relatel Omstilling kan du nemt administrere dine omstillingsbrugere og vælge brugere med eller uden Relatel mobilabonnement. Hvis din virksomhed vokser eller ændrer opbygning, kan du altid justere løsningen, så den passer til dine behov.

Har I allerede Relatel mobilabonnement? Så får I 50 % rabat på omstillingsbrugere.

 

Omstilling

Omstillingsbruger​ med mobil

Samlerabat 50%​

Omstillingsbruger med et Relatel mobilabonnement

49,50 kr./md.
Ny bruger

Omstillingsbruger​ uden mobil

Omstillingsbruger uden et Relatel mobilabonnement

99 kr./md.
Søgning

Rabat på omstillingsbrugere med Relatel Mobil 

Din virksomhed vælger ét virksomhedsabonnement. De medarbejdere, som skal have adgang til omstillingsfunktionerne, skal have en omstillingsbruger. 

Der er altid én omstillingsbruger inkluderet i jeres virksomhedsabonnement for 0 kr. Prisen for yderligere omstillingsbrugere afhænger af, om brugeren også har et mobilabonnement fra Relatel.

  • Omstillingsbruger uden Relatel mobilabonnement: Normalpris. 
  • Omstillingsbruger med Relatel mobilabonnement: 50% rabat på omstillingsbrugeren. 
trin 3

Vælg ekstra funktioner

Få mest muligt ud af din virksomheds omstillingsløsning og tilføj ekstra funktioner, der gør hverdagen lettere. Vælg mellem løsninger, der øger overblikket eller tilføjer ekstra funktionalitet til din virksomheds hovednummer.

Har du flere afdelinger, kan du oprette flere hovednumre - også til dine internationale kunder. Eller hvad med at give dine kunder mulighed for at kommunikere med dig via sms på hovednummeret?

Med de rette tilkøbsfunktioner kan du nemt optimere din virksomheds kommunikation og skabe en endnu bedre kundeoplevelse

Så nemt er det!
Når du har været igennem de tre trin, er du klar til at tage Relatel Omstilling i brug og opleve fordelene ved en fleksibel og professionel telefoniløsning.



Hør mere om omstilling

relatel2

Udfyld formularen, så hører du fra os inden for 2 arbejdstimer alle hverdage mellem 9-15.00

Kontakt os i dag

dancenter-logo-vector
Med Relatels telefoni har vi en omstillingsløsning helt efter vores behov. Vi har fået en god pris på aftalen, og der er intet opstartsgebyr - det er fair priser. Hakim Chergui, Senior IT Engineer DanCenter
AIDS-linjen
Til den rette pris, har Relatel løst vores specifikke behov og ønsker uden besvær. Vores frivillige rådgivere kan let betjene løsningen via en App. Henrik Blaabjerg, Bestyrelsesmedlem, AIDS-Linjen
diætisthuset-logo-final
Relatels omstillingsløsning sikrer os, at kundene aldrig ringer forgæves. Statistik hjælper os med at sætte den rette bemanding på telefonerne Frederik Larsen, Adm. Direktør DiætistHuset

FAQ

  • Hvornår skal man bruge Professional, Contact Center og Unlimited?

    Professional er til den nystartede virksomhed med kun lidt kundekontakt eller til de brugere, der kun har brug for basisomstilling.

    Contact Center er til jer med fokus på at give kunden en god velkomst. I får hele pakken, når det gælder opkaldshåndtering og vi gør det ligetil at forbedre jeres service og bruge medarbejdernes tid bedst.

    Unlimited er til jer med en webshop eller en kundeserviceafdeling. I får features, der er gennemtestet af vores egen kundeservice, så I kan optimere jeres processer og blive endnu bedre til at få smil på kundernes læber.

     

  • Koster det noget at omstille?

    Nej, alle viderestillinger til jeres almindelige danske mobiler eller fastnettelefoner er inkluderet i dit omstillingsprodukts månedlige pris. Uanset hvor mange opkald I modtager, koster det ikke ekstra. Hvis en omstillingsbruger har et udenlandsk telefonnummer tilknyttet, vil I blive opkrævet udlandstakst for omstilling til dette nummer.

  • Hvilke apps har I?

    Relatel har lavet en desktop app, så du slipper for at skulle finde frem til den rigtige browserfane, når du får opkald ind. Den er udviklet både til Mac og Windows. 

    Vi har også udviklet en app til iPhone og Android, hvor du får mange af vores mest populære features fx omstilling af opkald, opkaldshistorik og oversigt over medarbejdere status. 

    Både mobilappen og desktop-appen kan også bruges til at foretage Datakald. Du skal have Omstilling Premium eller mobilabonnementet Fri Tale + 1000 GB eller 2000 GB for at få adgang til Datakald. 

    Og så kan du selvfølgelig altid bruge app.relatel.dk til din omstilling.

     

Nysgerrig omkring vores omstilling?

Book en 30 minutters live gennemgang af vores omstilling. 

Book demo