Telefonkø

Med en telefonkø kan du have færre medarbejder på telefonen, men stadigvæk give kunderne en god service. 

Omstilling

Giv kunderne ro i sindet mens de venter

Din plads i køen
Med en telefonkø får kunderne besked om deres plads i køen, når de ringer ind, hvis de venter i mere end gennemsnitligt 45 sekunder. Placeringen bliver oplyst en gang i minuttet.
Fordelen er, at kunderne får en idé om, hvorvidt ventetiden bliver kort eller lang, og det giver en lidt større tålmodighed hos kunderne. Samtidig bliver opkaldene behandlet i den rækkefølge, de kommer ind.

Ring mig op feature
Kunderne kan også trykke 1 og blive ringet op af næste ledige medarbejder, uden at de mister deres plads i køen. Så kan de bruge ventetiden på noget sjovere end at vente i røret. Denne funktion kan sættes til at træde i kraft allerede efter 15 sekunders ventetid og helt op til efter 5 minutter.

Tilføj annoncering til din telefonkø
Du kan også vælge at lægge en lydbesked ind til dine kunder, som afspilles for dem, mens de venter i køen. Henvis dem fx til at booke tid via din hjemmeside eller gør reklame for dine produkter - du bestemmer selv.

Begræns længden af køen
Nu kan du også selv indstille hvor mange kunder, der må være i din kø. Du kan sætte et maks-antal på og vælge en anden løsning for kunderne, når maks er nået. Så sikrer du glade og tilfredse kunder - også når der er mange af dem.