Telefonkø

Med en telefonkø kan du have færre medarbejdere på telefonen, men stadig give dine kunder god service. 

Omstilling

Giv kunderne ro i sindet mens de venter

Din plads i køen
Med en telefonkø kan dine kunder få besked om deres plads i køen, når de ringer ind, hvis de venter i mere end gennemsnitligt 45 sekunder. 

Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Ring mig op feature
Kunderne kan også trykke 1 og blive ringet op af næste ledige medarbejder, uden at de mister deres plads i køen. Så kan de bruge ventetiden på noget sjovere end at vente i røret. 

Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Tilføj annoncering til din telefonkø
Du kan også vælge at lægge en lydbesked ind til dine kunder, som afspilles for dem, mens de venter i køen. 

Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Begræns længden af køen
Nu kan du også selv indstille hvor mange kunder, der må være i din kø og vælge en anden løsning for kunderne, når maks er nået. Så sikrer du glade og tilfredse kunder - også når der er mange af dem.

Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Forbered dig på samtalen med Inputdata
Du kan også gøre din egen oplevelse med dine kundekald endnu nemmere at håndtere ved at lade kunderne indtaste fx deres CVR- eller ordrenummer, inden opkaldet stilles igennem til dig. Så er du godt forberedt på samtalen.

Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.