Telefonkø

Med en telefonkø kan du have færre medarbejder på telefonen, men stadigvæk give kunderne en god service. 

Omstilling

Giv kunderne ro i sindet mens de venter

Med en telefonkø får kunderne besked om deres plads i køen, når de ringer ind, hvis de venter i mere end gennemsnitligt 45 sekunder. Placeringen bliver oplyst en gang i minuttet.

Fordelen ved telefonkø er, at kunderne får en idé om, hvorvidt ventetiden bliver kort eller lang, det giver en lidt større tålmodighed hos kunderne. Samtidig bliver opkaldene behandlet i den rækkefølge, de kommer ind.

Ring mig op feature
Kunderne kan også trykke 1 og blive ringet op af næste ledige medarbejder, uden at de mister deres plads i køen. Så kan de bruge ventetiden på noget sjovere end at vente i røret. Denne funktion kan sætte til at træde i kraft allerede efter 15 sekunders ventetid og helt op til 5 minutter.

Tilføj annoncering til din telefonkø
Du kan også vælge at lægge en lydbesked ind til dine kunder, som afspilles for dem, mens de venter i køen. Henvis dem fx til at booke tid via din hjemmeside eller gør reklame for dine produkter - du bestemmer selv.