Mål din kundetilfredshed

Mål kundetilfredsheden hos dine kunder, så du kan sikre, at I altid leverer den bedste service.

Grafik Kundetilfredshed V2

Få overblik over jeres kundetilfredshed

Relatels kundetilfredshedsmåling, Smiley, giver dig et godt overblik over den service, som din virksomhed leverer. Samtidig får du også uvurderlige input til forbedringspunkter, da kunden giver feedback lige efter et opkald eller en chat med jer (chat-funktionen kræver Premium). 

Når kunderne ringer ind på jeres hovednummer, så vil de efterfølgende modtage en sms, hvor I spørger om samtalen var en god oplevelse. Hvis modtageren skriver "Ja" eller "Nej", så vil de efterfølgende blive spurgt, om de vil uddybe. 

Kunderne vil kun få en sms, hvis der er gået mindst tre uger siden, de sidst kontaktede dit hovednummer.

Det også muligt at købe funktionen tNPS, hvor du måler jeres kundetilfredshed på en skala fra 0-10.
Læs mere om hvordan du måler din kundetilfredshed med tNPS.