Spar tid og besvær ved at have en chat-løsning, der er integreret med jeres omstilling.
Med Relatels Chat får i samlet alle jeres kundehenvendelser ét sted, så I kan sikre jer, at der ikke er nogle henvendelser, der falder mellem to stole.
Integration med Messenger og Facebook
Få chats fra din hjemmeside og fra Facebook Messenger samlet ét sted. Så kan du fokusere på dét, der er vigtigt – nemlig kunderne.
Kunder kan vælge, om de vil chatte med jer via den normale chatboks, eller om de vil flytte chatten over i deres Facebook Messenger. I får stadig beskeden ind i systemet som en normal chat.
Vi har lavet denne her guide til hvordan du opretter en chat til din hjemmeside. Se guiden her
Når du modtager en live chat kommer den frem som en boks i oversigten nederst til venstre. For at besvare chatten skal du trykke på ikonet til højre i boksen. Læs en mere udførlig guide her
Med Firmafons desktop-app har du alle dine funktionaliteter samlet ét sted. Læs mere om app og hvordan du installere den her.