Bliv klogere på, hvordan din SLA bliver udregnet på vores wallboard.
SLA står for Service Level Agreement.
På Relatels wallboards er det et mål, du sætter for, hvor mange % af opkaldene til dit hovednummer, der skal besvares inden for X sekunder.
Få tips om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Bliv certificeret i kundeservice. Tag et gratis online-kursus med Relatel-Akademi.
Se hvilke muligheder du har med Relatels integrationer.
Det er sød musik i vores ører, når vores kunder anbefaler os.
Få tips om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Bliv certificeret i kundeservice. Tag et gratis online-kursus med Relatel-Akademi.
Se hvilke muligheder du har med Relatels integrationer.
Det er sød musik i vores ører, når vores kunder anbefaler os.
Bliv klogere på, hvordan din SLA bliver udregnet på vores wallboard.
SLA står for Service Level Agreement.
På Relatels wallboards er det et mål, du sætter for, hvor mange % af opkaldene til dit hovednummer, der skal besvares inden for X sekunder.
Hvis du er optaget eller af en anden grund ikke kan besvare opkald fra dit hovednummer, vil din mobile telefonsvarer besvare dem for dig - hvis du ikke har mobiltelefoni hos Relatel.
En widget er en informationsboks, som I kan sætte ind på jeres hjemmeside. Den henter automatisk informationer fra jeres Relatel-konto. Med Relatels widget kan jeres kunder se, hvornår I er tilgængelige på jeres hovednummer. De kan også nemt se, hvornår I lukker telefonen.
Lad ikke kunderne vente forgæves i telefonen, når du holder lukket. Og bliv ikke forstyrret, når du holder fri. Med Relatels Omstilling kan du nemlig sætte åbningstider på dit hovednummer.
Åbningstider på dit hovednummer kræver blot, at der er minimum en Omstilling Pro eller Premium på din Relatel-konto.
Ved at oprette ringegrupper kan flere medarbejdere besvare kald til jeres hovednummer, når kunderne ringer. Her kan du læse mere om, hvordan du opretter en ringegruppe samt administrerer en eksisterende ringegruppe.
Som Omstilling Premium-bruger kan du optage både ind- og udgående opkald via dit hovednummer. Du kan optage kald via et eller flere af dine hovednumre i skyen, og også via et eventuelt internationalt hovednummer.
Optagelse af udgående opkald via et hovednummer forudsætter, at du har et mobilabonnement hos Relatel, eller at du benytter datakald.
Læs mere om datakald her.
Bemærk: Funktionen kan ikke benyttes til at optage kald via dit mobilnummer.
En kundetilfredshedsmåling giver dig et godt overblik over den service, din virksomhed leverer. Du får dermed uvurderlig input til forbedringsmuligheder, fordi kunden giver feedback straks efter endt opkald eller chat-samtale.
Når du skal omstille til en kollega, er det rart at vide på forhånd, om personen er ledig. Vi markerer dine kollegers status med en farve, så du nemt kan se, om personen er ledig, optaget eller har slået sin forstyr ikke-funktionen til.
Mål kundetilfredsheden på din virksomheds hovednummer med Transactional Net Promoter Score (tNPS) og få svar på, om dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre.
Når dine kunder synes, at du er værd at anbefale, så er der nemlig større chance for, at de selv vil vende tilbage og bruge dine services igen.
For at få adgang til at bruge tNPS-måling på dit hovednummer skal du først tilkøbe funktionen. Det koster 99 kr./md. for hvert hovednummer, du vil kunne måle tNPS på.