omstilling premium

Viser 35 artikler om

omstilling premium

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan designer jeg et Wallboard Plus?

Skræddersy din virksomheds wallboards, og se præcis den data, du har brug for at følge med i. Når du tilkøber et Wallboard Plus kan du selv designe et wallboard, hente data fra eksterne systemer og vise data fra flere hovednumre samtidig.

Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Wallboard Basis?

Med Wallboard Basis kan du se live-data fra din virksomheds hovednummer. Så kan du lynhurtigt se, om du bør tage action på fx ventetid, kundetilfredshed eller bemanding på telefonen.

Omstilling Premium

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg til Relatel?

Hvis du har Omstilling Premium har du også adgang til Relatels integrationer. Vi har her samlet en række guides til, hvordan du forbinder dine systemer til Relatel.

Omstilling Premium

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter eller sletter jeg en kontakt?

Du kan selv tilføje nye kontakter til Kontakter på app.relatel.dk. Hvis du er administrator og har Omstilling Pro eller Premium, så kan du også importere og eksportere kontakter via Kontakter-siden på kontrolpanelet. Administrator kan også slette kontakter, der ikke skal bruges længere.

Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan tagger jeg en kontakt?

Du kan nemt administrere dine kontakter på app.relatel.dk. På Kontakter kan du tagge din virksomheds kontakter, hvis du har en omstillingspakke fra Relatel eller produktet Mobilfeatures. Så kan du inddele dem i forskellige kategorier, så du nemt kan finde en kontakt igen.

Omstilling Pro Omstilling Premium

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan virker Relatels integration med If This Then That (IFTTT)?

Du kan integrere din omstillingsløsning fra Relatel med programmet If This Then That (IFTTT). Det er et system, som du kan bruge til at bygge integrationer og automatiske workflows mellem forskellige slags software. Så kan du fx ændre "Ring ud via", når du forlader kontoret, sende en web-sms, når du har afsluttet et opkald gennem Relatel eller automatisk aktivere "Forstyr ikke", når du sidder til møde.

Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg tNPS?

Mål kundetilfredsheden på din virksomheds hovednummer med Transactional Net Promoter Score (tNPS) og få svar på, om dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre.

Når dine kunder synes, at du er værd at anbefale, så er der nemlig større chance for, at de selv vil vende tilbage og købe hos dig igen.

Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan modtager du sms'er sendt til dit hovednummer

Med et hovednummer hos Relatel har du mulighed for at modtage sms'er, der sendes til dit hovednummer.

For at få adgang til denne feature kræver det et tilkøb af featuren "Hovednummer sms", og at dit hovednummer er mobilt. 

Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan sender jeg sms fra mit firmanavn?

Når du sender en web-sms fra app.relatel.dk eller fra desktop-app, kan du vælge navn på afsender af dine sms'er. 
Så kan du skrive fra dit firmanavn, og undgå at dele dit private mobilnummer med dine kunder.

Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Markeringer?

Under Kontakter på app.relatel.dk kan du sætte en Markering ud for vigtige kontakter. Og så får kontakten automatisk en Markering, når der sker ting på dit hovednummer, som du skal være ekstra opmærksom på. Fx mistede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys.
Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og fjerne Markeringen, når du har kontaktet kunden.

Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter