Det er kun administratorer som kan op- eller nedgradere abonnementer. Er du ikke selv administrator, skal du have fat i administrator i din virksomheden. Administrator kan også tilkøbe nye abonnementer, op- eller nedgradere en pakke eller genkøbe en pakke ved opbrugt data eller lignende.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Ønsker du at slippe for kundekald på din mobil døgnet rundt?
Det er der råd for med Relatels funktion "Direkte nummer".
Hos Relatel kan du købe flere forskellige slags numre:
Hovednumre, mobilnumre og direkte numre.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Lad ikke kunderne vente forgæves i telefonen, når du holder lukket. Og bliv ikke forstyrret, når du holder fri. Med Relatels Omstilling kan du nemlig sætte åbningstider på dit hovednummer.
Åbningstider på dit hovednummer kræver blot, at der er minimum en Omstilling Pro eller Premium på din Relatel-konto.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Herunder giver vi en gennemgang af dine muligheder som administrator for dine medarbejderes oplysninger, rettigheder, tilladelser og produkter. Her finder du også hjælp til at oprette en helt ny medarbejder.
Vær opmærksom på, at der ikke registreres en fysisk adresse på den enkelte medarbejder på din Relatel-konto, men kun på virksomheden.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Der findes 2 forskellige former for rettigheder for en brugerprofil på din Relatel-konto: Administrator og Medarbejder.
Her kan du læse mere om, hvordan du tildeler dine brugerprofiler de ønskede rettigheder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Her får du nogle tips til, hvordan du kommer i gang med Administration af medarbejdere, forbrug og fakturering. Vær opmærksom på, at det kun er brugere, som har administratorrettigheder, der har adgang til dette.
Her kan du også læse om overdragelse af din Relatel-konto i forbindelse med ejerskifte eller nyt CVR-nummer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du laver en opsætning, så vælger du, hvad der skal ske, når dine potentielle og eksisterende kunder ringer til din virksomheds hovednummer.
I menuen "Opsætninger" kan du fx opsætte en velkomsthilsen og vælge, hvem der skal besvare telefonen, når man ringer til dit hovednummer.
Bemærk at dine muligheder varierer alt efter hvilket omstillingsprodukt, du har købt til din Relatel-løsning.
Husk at alle medarbejdere, som skal kunne modtage kald via dit hovednummer, skal have et omstillingsprodukt. Du kan tilføje nye omstillingsprodukter på nye eller eksisterende medarbejdere i app.relatel.dk. Det kan du læse mere om her.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når kunderne venter på, at du besvarer deres kald til dit hovednummer, kan du gøre deres ventetid behagelig ved at lade dem lytte til et stykke musik. Hvis du ikke ønsker musik i ventetiden, kan du vælge en helt almindelig ringetone i stedet for.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Til analyse og statistik-behandling, er det muligt både som administrator og omstillingsbruger af Relatel Omstilling at lave et CSV-udtræk af opkald til jeres hovednummer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Her får du nogle tips til, hvordan du kommer godt i gang med at opsætte Relatel Omstilling, som administrator på din Relatel-konto.
Vær opmærksom på, at der er forskel på, hvilke features du har adgang til i opsætningen – alt efter om du har Omstilling Starter, Omstilling Pro eller Omstilling Premium.