Brug din mobil både til arbejde og privat uden at dine kunder får dit private mobilnummer. Med Relatels feature "Ring ud som hovednummer" kan du nemlig ringe ud som dit hovednummer i skyen fra mobilen. Så kan du samle alle dine kundekald på ét nummer. Det er praktisk for dig og nemt for dine kunder.
Du kan ændre det manuelt fra opkald til opkald via Relatels mobilapp . Alternativt kan administrator på din Relatel-konto sætte en medarbejders  mobil til automatisk at ringe ud fra virksomhedens hovednummer døgnet rundt. Eller man kan kombinere det, og vælge automatisk at ringe ud som hovednummer i hovednummerets åbningstid og som mobil udenfor hovednummerets åbningstid.
Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited kan alle omstillingsbrugere med mobilabonnement hos Relatel ringe ud som hovednummer.
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited kan alle omstillingsbrugere uden mobilabonnement hos Relatel ringe ud som hovednummer ved at bruge funktionen Datakald.
Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger og administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen via hhv. mobilapp eller kontrolpanel.