contact center

Viser 25 artikler om

contact center

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg "Forstyr ikke"?

Aktivér "Forstyr ikke" og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde, er syg eller på ferie. Som omstillingsbruger hos Relatel kan du selv bestemme, hvornår du vil modtage kald fra dit hovednummer. 

Funktionen hedder “Forstyr ikke” og du kan aktivere den på din personlige Relatel-konto via app.relatel.dk eller via Relatels mobilapps til iPhone og Android.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen, og den enkelte omstillingsbruger kan også selv opsætte funktionen.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan designer jeg et Wallboard?

Du kan lynhurtigt få et visuelt overblik over dagens tal med Wallboard fra Relatel. Skræddersy din virksomheds wallboards til dine specifikke og se præcis den data, du har brug for.

Når du opretter et Wallboard, kan du selv designe indholdet på det, fx ved at hente data fra eksterne systemer og vise data fra flere hovednumre samtidig. Du kan designe lige så mange wallboards, som du har behov for.

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementet Unlimited. Har du ikke Unlimited kan du tilkøbe Wallboard for kr. 499/md.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan søger jeg i Kontakter?

app.relatel.dk og i Relatels mobilapps har du mulighed for at søge i Kontakter. Når du søger i Kontakter kan du søge på flere forskellige oplysninger: Fx kontaktens navn, telefonnummer, email eller tag.
Du kan også markere specifikke kontakter. 

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Ny bruger Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er telefonkø og hvordan aktiverer jeg den?

Fordelen ved telefonkø i forhold til almindelig ventetid er, at kunderne får en idé om, hvorvidt ventetiden bliver kort eller lang. Det giver en lidt større tålmodighed hos kunderne, frem for at de kun mødes af musik eller ventetone i den lange ventetid. Desuden behandles opkald i den rækkefølge, de kommer ind.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.*

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

*Nogle features i telefonkø er kun indeholdt i Contact Center og Unlimited - det kan du læse mere om herunder.

 

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvilket nummer ser jeg ved indgående kald til mit hovednummer?

Vælg om det er dit hovednummer eller opkalderens nummer, du ser ved indgående opkald på dit hovednummer - eller måske begge dele? Som standard vil det være dit hovednummer, der bliver vist ved indgående opkald, men dette kan du ændre på.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen for hovednummeret. Den enkelte omstillingsbruger kan slå notifikation til på sin mobil og dermed se nummeret på den, der ringer, og at kaldet kommer via hovednummeret.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter eller sletter jeg en kontakt?

Du kan selv tilføje nye kontakter til kontaktmodulet på app.relatel.dk. 
Du kan også importere og eksportere kontakter samme sted. Det kan fx være fra din mobiltelefon eller til dit kundekartotek. Du kan selvfølgelig også slette de kontakter, som ikke længere er relevante for dig.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Alle omstillingsbrugere har adgang til at tilføje kontakter. Dog er det kun administrator, der kan slette, importere og eksportere kontakter.

 

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan tagger jeg en kontakt?

Du kan nemt administrere dine kontakter på app.relatel.dk, og du kan tagge din virksomheds kontakter. Det giver dig mulighed for at inddele dem i forskellige kategorier, så du nemt kan finde en kontakt igen.

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.
Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan opsætte funktionen.

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan virker Relatels integration med If This Then That (IFTTT)?

Du kan integrere din omstillingsløsning fra Relatel med programmet If This Then That (IFTTT). Det er et system, som du kan bruge til at bygge integrationer og automatiske workflows mellem forskellige slags software. Så kan du fx ændre "Ring ud via", når du forlader kontoret, sende en web-sms, når du har afsluttet et opkald gennem Relatel eller automatisk aktivere "Forstyr ikke", når du sidder til møde.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan opsætte funktionen.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter og aktiverer jeg tNPS på mit hovednummer?

Mål kundetilfredsheden på din virksomheds hovednummer med Transactional Net Promoter Score (tNPS) og få svar på, om dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre.

Når dine kunder synes, at du er værd at anbefale, så er der nemlig større chance for, at de selv vil vende tilbage og bruge dine services igen.

tNPS er et tillægsprodukt, som du skal tilkøbe. Det koster 99 kr./md. for hvert hovednummer, du vil kunne måle tNPS på.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion, såfremt du har tilkøbt produktet.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

 

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan laver jeg en telefonkæde? Prioriteret rækkefølge.

Ved at benytte en telefonkæde på dit hovednummer kan du vælge en bestemt rækkefølge, som opkald skal ramme dine medarbejdere i. Det gør, at kundernes opkald altid når den mest relevante medarbejder eller afdeling først.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

 

Contact Center Unlimited