om relatel

Viser 5 artikler om

om relatel

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Virksomhedscases

Er du i tvivl om, hvad der vil være den rigtige teleløsning for dit firma?
I denne artikel kan du læse om 3 fiktive firmaer og deres løsning med virksomhedsabonnement, omstillingsbrugere, mobilabonnementer og 5G Internet-løsninger. Vi håber, at det vil hjælpe dig med at finde den rette løsning til netop dit firma. 

Du er også velkommen til at kontakte vores salgsafdeling på 71 99 99 50, hvis du ønsker en snak om Relatels produkter og mulighederne hos os. Med Relatels løsninger hjælper vi dig i raketfart mod god kundehåndtering, innovative features og brugervenlighed.

 

Hvilken størrelse firmaløsning er du interesseret i?
Klik på den relevante størrelse herunder og lad dig inspirere:

Firma med 2,5 ansatte: Rikkes Hårstudie

Firma med 6 ansatte: Brydebro El-teknik

Firma med 11,5 ansatte: DeLuxe Designertøj

 

Om Relatel Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Oprette eller ændre adgangskode samt info om tofaktorlogin

Herunder guider vi dig til, hvordan du kan oprette eller ændre din adgangskode til app.relatel.dk, og til, hvordan du håndterer tofaktorlogin. 

 

Hvad kræver det?
Alle omstillings- og/eller mobilbrugere hos Relatel har en personlig Relatel-profil.


Adgangskode som medarbejder - læs med her.

Adgangskode som administrator - læs med her.

Tofaktorlogin på brugerniveau - læs med her.

Tofaktorlogin på virksomhedsniveau - læs med her.

 

Hvis du ikke har oprettet et kodeord endnu eller har glemt det, kan du nulstille/oprette her. Husk at bruge den mailadresse, der er tilknyttet din brugerprofil på din Relatel-konto.

Ingen binding

Ændr adgangskode som medarbejder

  • Log ind på app.relatel.dk.
  • Klik på dit navn under "Din konto" yderst til højre.
  • Klik på "Sikkerhed" under "Redigér" yderst til venstre.
  • Indtast din nye ønskede adgangskode i de to felter - husk at klikke på "Gem", når du er færdig.
  • Du kan godt vælge en adgangskode til app.relatel.dk, som du har brugt tidligere.

 

Bruger - sikkerhed

 

Opret/ændr adgangskode som administrator

  • Log ind på app.relatel.dk.
  • Klik på Områdemenu øverst til venstre.
  • Klik på "Firmaadministration" under "Firmatjenester".
  • Klik på "Medarbejdere" og klik på "Redigér" ud for den relevante medarbejder.
  • I boksen "Stamdata" kan du indtaste den nye ønskede adgangskode i de to felter - husk at klikke på "Gem", når du er færdig.
  • Du kan godt vælge en adgangskode til app.relatel.dk, som medarbejderen har brugt tidligere.

Admin - sikkerhed

 

Krav og anbefalinger til adgangskode

  • skal indeholde mindst 12 tegn/anslag
  • anbefales at indeholde mindst ét stor bogstav (A-Å)
  • anbefales at indeholde mindst ét lille bogstav (a-å)
  • anbefales at indeholde mindst ét tal (0-9)
  • anbefales at indeholde mindst ét specialtegn (fx +, !, &)

Tofaktorlogin på brugerniveau

Du kan indstille, hvor ofte du vil bruge en tofaktorlogin, når du logger på din Relatel-konto. Det gælder på tværs af dine enheder, så du nemt kan skifte mellem at logge på fra mobilen eller computeren.

Grundet øget fokus på sikkerhed er det ikke muligt at fravælge tofaktorlogin helt. Vær også opmærksom på at det kun er den enkelte bruger, der kan ændre i sin egen frekvens for tofaktorlogin. 

Som administrator kan du vælge mellem følgende intervaller:
Hver gang
Dagligt
Ugentligt

Som medarbejder kan du vælge mellem følgende intervaller:
Hver gang
Dagligt
Ugentligt
Månedligt

 

  • Log ind på app.relatel.dk.
  • Klik på dit navn under "Din konto" yderst til højre.
  • Klik på "Sikkerhed" under "Redigér" yderst til venstre.
  • Vælg din ønskede frekvens i drop down-menuen.
  • Husk at gemme når du er færdig.

Om Relatel Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Validér din virksomhed med MitID

 

Validér dit firma med MitID på din Relatel-konto og kom hurtigt i gang!
Har du valideret dit firma med MitID via din Relatel-konto, vil du opleve at flere services går hurtigere. 

Bemærk: For at kunne bestille og modtage et nyt eSIM som erstatning for et eksisterende eSIM i app.relatel.dk skal din virksomhed være valideret med MitID.

Hvad kræver det?
Administrator på din Relatel-konto kan navigere ind til MitID-punktet på app.relatel.dk.

MitID 1


Hvad er fordelen?

Ved at logge ind med MitID én gang, validerer du jeres virksomheds identitet. Det vil sige, at det bliver meget nemt at komme i gang med flere af Relatels services.


Hvem kan gøre det?

Du skal logge ind med en bruger, som har rettighed til at agere på vegne af virksomheden - enten via MitID Erhverv eller MitID Privat til Erhverv

 

Hvordan gør jeg?

  • Log på app.relatel.dk.
  • Klik på Områdemenu (de 9 prikker) øverst til venstre.
  • Klik på "Firmaadministration" under "Firmatjenester".
  • Klik herefter på punktet "Sikkerhed" og find afsnittet MitID-validering.
  • Klik på den blå knap "Log ind med MitID".

    Valider din virksomhed med MitID hos Relatel

  • Vælg om du vil logge ind med MitID Erhverv eller MitID Privat til Erhverv.
  • Sørg for at logge ind med en bruger, der har MitID-rettigheder til at handle på vegne af din virksomhed.
  • Log herefter ind som normalt med MitID.

Om Relatel Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kom i kontakt med Relatel. Se vores åbningstider m.m. her.

Relatel_1946_Bomærke_APPLE_RGB   Åbningstider hos Relatel

Om Relatel Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

10 skarpe fordele med Relatel

Her på siden finder du 10 skarpe fordele ved en erhvervsløsning hos Relatel. Vi tilbyder teleløsninger til små og mellemstore virksomheder - 28.000 virksomheder har allerede opdaget fordelene ved Relatel.

I bunden af siden kan du klikke dig videre og se nogle eksempler på, hvordan en erhvervsløsning hos Relatel eventuelt kan se ud. Du kan også se udtalelser fra og videoer med nogle af Relatels kunder. 

 

Om Relatel Tips & tricks til erhvervstelefoni