- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du er optaget eller af en anden grund ikke kan besvare opkald fra dit hovednummer, vil din mobile telefonsvarer besvare dem for dig - hvis du ikke har mobiltelefoni hos Relatel.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Ved at oprette ringegrupper kan flere medarbejdere besvare kald til jeres hovednummer, når kunderne ringer. Her kan du læse mere om, hvordan du opretter en ringegruppe samt administrerer en eksisterende ringegruppe.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du skal omstille til en kollega, er det rart at vide på forhånd, om personen er ledig. Vi markerer dine kollegers status med en farve, så du nemt kan se, om personen er ledig, optaget eller har slået sin forstyr ikke-funktionen til.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Mål kundetilfredsheden på din virksomheds hovednummer med Transactional Net Promoter Score (tNPS) og få svar på, om dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre.
Når dine kunder synes, at du er værd at anbefale, så er der nemlig større chance for, at de selv vil vende tilbage og bruge dine services igen.
For at få adgang til at bruge tNPS-måling på dit hovednummer skal du først tilkøbe funktionen. Det koster 99 kr./md. for hvert hovednummer, du vil kunne måle tNPS på.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du har et omstillingsprodukt hos Relatel, kan du sende SMS'er til dine kunder fra dit hovednummer. Det er inkluderet i alle omstillingspakker. Men vidste du, at du nu også kan tilkøbe muligheden for at modtage SMS'er sendt til dit hovednummer? Hvis ikke, så læs med herunder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Skræddersy din virksomheds wallboards, og se præcis den data, du har brug for at følge med i. Når du tilkøber et Wallboard Plus kan du selv designe et wallboard, hente data fra eksterne systemer og vise data fra flere hovednumre samtidig.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du sender en web-SMS fra app.relatel.dk via browser eller desktop-app, kan du vælge navn på afsender af din SMS.
Så kan du skrive fra dit firmanavn og undgå at dele dit private mobilnummer med dine kunder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan selv tilføje nye kontakter til kontaktmodulet på app.relatel.dk. Hvis du er administrator og har Omstilling Pro eller Premium, kan du også importere og eksportere kontakter samme sted. Det kan fx være fra din mobiltelefon eller til dit kundekartotek. Administrator kan også slette kontakter, der ikke skal bruges længere.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Under "Kontakter" på app.relatel.dk kan du sætte en Markering ud for vigtige kontakter. Og så får kontakten automatisk en Markering, når der sker ting på dit hovednummer, som du skal være ekstra opmærksom på. Fx mistede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys.
Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og fjerne Markeringen, når du har kontaktet kunden.