At skulle vælge den rette erhvervstelefoniløsning kan virke som at skulle bevæge sig igennem en jungle, hvor man ikke er klar over, hvilke faresignaler man skal holde øje med.
Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
At skulle vælge den rette erhvervstelefoniløsning kan virke som at skulle bevæge sig igennem en jungle, hvor man ikke er klar over, hvilke faresignaler man skal holde øje med.
Nu kan du bruge din mobil-app fra Relatel til at omstille opkald til en af dine kontakter fra telefonbogen i din mobil – uden at modtageren behøver at have Relatel Omstilling.
Kender I det med at ens internetforbindelse ikke virker, lige når man skal bruge den mest?
Jeg er rykket i sommerhus med hele familien de næste par uger. Tæt på en skov hvor vi kan gå ture og med en have, hvor knægten kan fyre mere krudt af end i en lille lejlighed på Østerbro. Men det har skabt et andet problem: For vi er fire voksne, hvoraf tre skal kunne arbejde på en gang – og med ni enheder og en dårlig internetforbindelse så er det faktisk ret svært at få til at fungere.
Der er nok andre end mig, der oplever internetproblemer på hjemmearbejdspladsen for tiden, så jeg har spurgt vores IT support-helt, Rolf, om han har nogle gode løsninger.
Myndighederne opfordrede i aftenens pressemøde til at flest muligt arbejder hjemme. Det har stor betydning for danske virksomheders interne processer og dermed også deres kundekontakt.
I denne blogpost får du en hurtig guide til, hvordan du selv tilføjer medarbejdere til jeres omstilling eller opretter en omstillingsløsning fra ny, hvis I har brug for det. Så kan jeres medarbejdere modtage opkald til virksomheden – uanset hvilken mobiludbyder de bruger.
Vores nummerflytningskoordinator Tommy har 45 minutters transport til og fra arbejde og en søn på 1 år. Derfor arbejder han sommetider hjemmefra.
Når vores dygtige kundeservicechef Melissa Aya Spøer møder ind, har hun en fast morgenrutine: Hun tænder for computeren, laver en lækker kop te og danner sig et overblik over udviklingen i kundeservice med Relatels statistik funktion.
Hvordan lyder din virksomhed, når kunderne ringer? En god start er vigtig. Særligt den start, der giver kunderne et indtryk af dig og din virksomhed.
Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %
I denne blogpost går vi jordnært til værks ved at svare på spørgsmålet: hvad er god kundeservice ud fra de fem punkter I ser nedenfor
Lad os starte med et simpelt spørgsmål: Har du en telefon derhjemme – altså en fastnettelefon?