Kender I det med, at ens internetforbindelse ikke virker, lige når man skal bruge den mest? Der er nok flere, der oplever internetproblemer på hjemmearbejdspladsen fra tid til anden, så her kommer 8 tips og tricks fra vores IT-afdeling.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
- Relatels blog
- Læsetid 9 min
I Relatel sætter vi en ære i at give vores kunder den bedste service. Det har givet os nogle erfaringer med kundeservice, som vi gerne vil dele med dig.
Vi går her jordnært til værks ved at svare på spørgsmålet:
Hvad er god kundeservice? (den korte version)
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Som webshop-ejer ved du, at Black Friday og Cyber Monday truer lige om hjørnet. Og lige efter ligger juletravlheden på lur.
Det betyder med stor sandsynlighed, at du kommer til at sælge flere varer end normalt. Det lægger et pres på din telefonløsning og medarbejderne, der skal håndtere spørgsmål om alt fra Postnords “leveringstid” til returneringen af fodboldstøvlerne.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
"Du er nummer 1 i køen".
Dén besked kan dine kunder nu få, hvis de ringer til dit mobilnummer, mens du er optaget. Og det er kun én af funktionerne, du får med vores nye produkt: "Mobilfeatures" 🎉
Du kan også lave en velkomsthilsen på dit mobilnummer og bruge vores tag-funktion. Læs mere herunder og kom godt i gang.
Hvad kræver det?
Mobilfeatures kan benyttes af alle brugere med mobilabonnement hos Relatel.
Hvem kan oprette det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe produktet.
Hvem kan opsætte det?
Den enkelte mobilbruger kan selv opsætte funktionerne på sit mobilnummer og administrator på din Relatel-konto kan opsætte det for alle mobilbrugere.
- Relatels blog
- Læsetid 10 min
Hold dig opdateret om efterårets nye funktioner, så du ikke misser vigtige opdateringer, der gør hverdagen nemmere i din virksomhed. Husk at vi opdaterer listen løbende, så du er informeret.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Vi har hamret, banket, kodet, knoklet og holdt en hel masse møder, så du også fremover kan få det bedste omstillingsprodukt til din virksomhed ⭐
Derfor har vi bygget tre helt nye omstillingsabonnementer, der bliver endnu mere enkle og ligetil at bruge og vælge.
Fremover får du ét, samlet virksomhedsabonnement til hele din virksomhed, som brugere med omstilling bliver en del af. Det betyder, at alle omstillingsbrugere i din virksomhed får adgang til de samme funktioner, og at hver omstillingsbruger kan benytte alle de funktioner, der er inkluderet i jeres virksomhedsabonnement.
- Relatels blog
- Læsetid 1 min
Vi er stolte over fortsat at kunne give dig og din virksomhed adgang til Danmarks bedste mobilnet (målt på mobiloplevelsen) med TDC NET, når du er kunde hos Relatel.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
Nu kan du bruge Relatels mobilapps til at omstille opkald til en af dine kontakter fra telefonbogen i din mobiltelefon – uden at modtageren behøver at have et omstillingsprodukt hos Relatel. Du kan bruge funktionen allerede i dag.
Hvis du ofte skal omstille kald fra dit hovednummer til en specifik person, anbefaler vi dog, at du opretter et omstillingsabonnement til denne.
Læs mere om oprettelse af nye medarbejdere her.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Har du prøvet det nye design på app.relatel.dk? Vi har lavet en splinterny forside og en helt ny og meget mere brugervenlig menu, så du nemt kan finde de informationer, du har brug for.
Ændringerne kan betyde, at du fremover kan finde funktioner andre steder, end du er vant til. Men bare rolig - du kan finde en guide til ændringerne i din selvbetjening.
Designet bliver automatisk rullet ud på din Relatel-konto i løbet af de næste par dage. Kan du ikke vente så længe, så kan du allerede nu selv skifte til det nye og enklere design.