Relatels blog

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

15 nye lande og prisfald på roaming

Nu kan du bruge mobilen og det mobile bredbånd i endnu flere lande - helt uden at betale mere.

Fra mandag d. 6. juni er der nemlig kommet ekstra lande med i alle pakker, der har roaming inkluderet. Nu er der hele 37 lande inkluderet i alle pakker med EU-roaming (bl.a. Grønland og Færøerne, der begge har stået højt på jeres ønskeliste!). Og med en mobilpakke med Roaming World kan du fremover bruge mobilen i 62 lande over hele verden.

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Længere åbningstider i Relatels kundeservice

Dukker der et Relatel-relateret spørgsmål op søndag formiddag? Så behøver du ikke længere vente med din henvendelse. Vi har nemlig udvidet åbningstiderne på chatten på relatel.dk. På den måde kan du nu få hjælp hele 26 timer mere end tidligere - hver eneste uge!

Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

50 % på danske indtalinger i juni

Er du og din virksomhed klar til sommerferien?

Sommertid = ferietid, og det kan for mange virksomheder betyde ændrede åbningstider og måske lavere bemanding på telefonerne. Det kan derfor give en rigtig god kundeoplevelse, hvis din virksomheds velkomsthilsen afspejler dette.

 

Tips & tricks til erhvervstelefoni Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Dobbelt så meget data - HELE sommeren

Har du set, at TDC NET for 7. år i træk er blevet målt til at have Danmarks bedste mobilnet? Det er vi meget stolte af, for de sørger nemlig for mobilnetværket hos Relatel 💪
Målingen skal naturligvis fejres, og derfor giver vi dig og din virksomhed dobbelt op på data i Danmark HELE sommeren på alle Relatel-mobilpakker, der har data med i pakken i forvejen. Selvfølgelig uden merpris.

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Advarsel: Falske sms'er i omløb

Vi oplever for øjeblikket en stigning i falske sms’er sendt til vores kunder.

Det kan fx være sms’er, der fortæller modtagerne, at de har fået en ny telefonsvarer og beder dem om at klikke på et link for at få adgang til denne.

Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Hold automatisk pause efter opkald

Sæt automatisk tid af til efterbehandling efter hvert opkald med den nye funktion "Pause efter opkald".
Så kan du nå at afslutte alle opgaver før den næste kunde ringer. Også når du har travlt på telefonen.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Mål din kundetilfredshed med tNPS fra Relatel

Hvem vil ikke gerne have glade kunder? Men ved du egentlig, HVOR glade dine kunder er for din virksomhed? Og om de vil anbefale dig til andre?
 
Få svaret med Relatels nye kundetilfredshedsmåling, tNPS - Transactional Net Promoter Score, som du kan købe til dit hovednummer. Her bruger du det kendte værktøj "Net Promoter Score" (NPS) til at måle hvor loyale dine kunder er.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Danmarks bedste mobilnet med TDC NET

Vi er stolte over at give vores kunder adgang til Danmarks bedste mobilnet med TDC NET. Teknologisk Institut har målt TDC NET til Danmarks bedste og mest fejlfrie mobilnet - for syvende år træk

Om Relatel

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Prisfald: Billigere mobilt bredbånd til din virksomhed

Nu bliver det billigere for din virksomhed at være Relatel-kunde.
 
Det lyder næsten som en aprilsnar, men den er altså god nok. Fra 1. april sætter vi nemlig prisen ned(!) på alle mobile bredbåndspakker med 36 mdr. binding.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Web-sms: Fælles pulje og flere med i pakken

Vidste du, at du kan sende sms'er til dine kunder, kollegaer og andre kontakter direkte fra app.relatel.dk og fra Relatels desktop-app?
 
Vi kalder dem "web-sms", og dem får du endnu flere af fra d. 1/4, hvis du har Omstilling Premium. Og så får din virksomhed en fælles pulje med web-sms, som du kan dele med dine kollegaer med Omstilling Pro eller Premium.

Produktnyheder Produkt features