Hvordan opgraderer jeg mit abonnement?

Skrevet af Kundeservice
5 nov.. 2019

Del:

Når du skal opgradere dit abonnement, enten fordi du har opbrugt al din data i indeværende måned, eller hvis du ønsker at opgradere dit abonnement til en større pakke til næste måned, så skal du gøre følgende:

OBS: Det er kun administratorer som kan opgradere mobilabonnementer - er du ikke selv administrator, skal du have fat i jeres administrator i virksomheden

  1. Log på www.app.relatel.dk med din email og adgangskode
  2. Tryk på Kontrolpanelet i øverste højre hjørne.
  3. I Kontrolpanelet vælger du menupunktet “Telefonnumre”
  4. Tryk herefter på “rediger” ud til højre for medarbejderen.
  5. Kør siden ned i bunden, og tryk på “skift pakke” ud for medarbejderens mobilabonnement.
  6. Her kommer du ind på listen med alle vores mobilabonnementer, hvor du kan vælge den pakke du ønsker at opgradere til.
  7. Når du har valgt pakken, skal du vælge hvornår ændringen skal træde i kraft. 
  8. Når du har valgt, hvornår du vil aktivere den nye pakke fra, gemmer systemet bestillingen, og abonnementet bliver aktiveret enten med det samme, eller fra førstkommende månedsskifte.

 

OBS - ved opgradering midt i måneden: 

Vær opmærksom på, at hvis du vælger at opgradere et abonnement i indeværende måned, vil du blive opkrævet for både dit nuværende, og for det abonnement du opgraderer til. Du vil dog kun blive opkrævet for de dage af måneden, der er tilbage, på det du opgraderer til.

Vælger du at ændringen først skal træde i kraft i den kommende måned, bliver du først opkrævet for det nye valgte abonnement i kommende måned og indtil du vælger at ændre abonnementet igen.

Hvis du opgraderer via mobilen, så skal du vælge "fuld skærm" nederst i højre hjørne, før du kan se alle valgmuligheder.

 

 

Relatel Mobil