Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvorfor skal jeg have ny mobilpakke?

    Skrevet af Kundeservice

    • 26 maj 2023

    Vi har gjort forårsrent i vores mobilpakker, så du kan fortsætte med at have simpel og ligetil telefoni i din virksomhed. I den forbindelse udgår en række af vores ældre versioner af vores abonnementer.

    Hvis din virksomhed har et eller flere af de abonnementer, der udgår, får I helt automatisk nye abonnementer den 1. juli 2023.


    Ny pris og mere indhold til din virksomhed

    Vi knokler altid benhårdt for at kunne give alle vores kunder de bedste produkter og simple, brugervenlige løsninger. Derfor afskaffer vi nu en række gamle udgaver af vores mobilabonnementer og ændrer dem til nye. Dette betyder at du automatisk får en ny og bedre pakke, hvis din gamle pakke udgår. Prisen stiger lidt, men du får til gengæld mere indhold med i pakken.

    Mobiltelefoni

    Ikke alle skal have nye pakker
    Det er kun udvalgte (gamle) versioner af mobilpakkerne, der udgår. Derfor er det ikke sikkert, at alle i din virksomhed skal have nye pakker.

     
    Du skal ikke gøre noget
    Pakkerne ændres automatisk den 1. juli 2023, og du skal derfor ikke gøre noget. Hvis ændringen betyder, at du vil skifte eller opsige dit abonnement, skal du kontakte os senest den 30. juni. Du kan ringe til os på tlf. 71 99 99 25 mandag-torsdag 09-16 og fredag 09-15.30, eller sende os en mail på kundeservice@relatel.dk
     
     
    FAQ om de nye mobilpakker:
     
    • Hvordan ved jeg, om jeg skal have en ny mobilpakke?
      Administratoren i din virksomhed fik en mail fra os i slutningen af maj måned, hvis du eller andre i din virksomhed skal have nye mobilpakker.
      I mailen kan du se præcis hvilke af jeres abonnementer, der udgår, og hvilke pakker I får i stedet. Har I flere abonnementer end dem, der står i mailen, så fortsætter de uændret.

    • Hvornår får jeg min nye mobilpakke?
      Vi skifter helt automatisk din virksomheds pakker den 1. juli 2023, hvis I har nogle af de abonnementer, der udgår. 

    • Hvilket indhold er der i min nye pakke?
      I den mail, som vi har sendt til din virksomheds administrator, kan du se præcis hvad der er inkluderet i dit nye abonnement. Vil du vide endnu mere om de forskellige funktioner, så kig på vores side med mobilpakker.

    • Kan jeg fortsætte med min nuværende mobilpakke?
      Du kan desværre ikke beholde dit nuværende abonnement, da det udgår den 1. juli 2023. Vi har derfor gjort os meget umage med at finde et nyt abonnement, der passer bedst muligt til dit behov, og du kan glæde dig til at få mere indhold med i din pakke fremover.

    • Er der binding på mit nye mobilabonnement?
      Nej. Din nye mobilpakke er uden binding - uanset om du har binding eller ej på dit abonnement i dag. Hvis du gerne vil have binding på din nye pakke (og måske også spare en smule), så kontakt os endelig, så tager vi en snak om det.

    • Hvorfor er det kun nogle abonnementer, der skal udskiftes?
      Det er kun udvalgte, gamle udgaver af mobilpakkerne, der udgår. Derfor er det ikke nødvendigvis alle pakker i din virksomhed, der skal skiftes ud.

    • Får jeg stadig dobbelt data hele sommeren i min nye pakke?
      Ja. Hvis du har fået en mail/sms fra os om at du får dobbelt mængde data i juni, juli og august, så gælder det også for din nye pakke.