Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan håndterer jeg en live Chat?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Når du modtager en live chat kommer den frem som en boks i oversigten på din Relatelkonto nederst til venstre, som ved et indgående opkald. 

     

    Hvis du er omstillingskunde hos Relatel, kan du godt modtage opkald, imens en chat er igang. Som ved et indgående opkald, kan du enten vælge at besvare chatten eller lægge på, hvis du ikke har mulighed for at tage den. Hvis du allerede har en chat åben, kan du fortsat tage nye chats. Dog anbefaler vi ikke, at du chatter med mere end 4 af gangen.

     

    Skærmbillede 2021-12-23 kl. 11.01.20

    Hvor kan jeg se mine gamle chats?

    Du kan se dine afsluttede chats, ved at trykke i menu-bjælken på dette ikon. 
    RELA_2019_Ikon_Chat_2000x2000
    Inde i chat-oversigten kan du se et overblik over, hvilke chats du har haft. Du kan klikke ind på hver chat for at se, hvad der er skrevet, hvornår chatten blev startet og hvor lang svartiden har været.

    Er der kundetilfredshedsbedømmelser på chat?

    Ja, hvis kunden du chatter med har angivet sin mail-adresse, vil vi sende en mail, hvori de kan bedømme jeres service.

    Hvis din chat går gennem Facebook, vil der ikke være mulighed for at få kundetilfredshedsbedømmelser.