Fra Fullrate Pro til Relatel

Få svar på hvad det kommer til at betyde for dig, at Fullrate Pro er blevet til Relatel. 

Få svar på dine spørgsmål

  • Hvorfor får jeg faktura fra to steder?

    I forbindelse med flytningen af dine abonnementer vil du opleve at skulle betale for dine abonnementer både hos Fullrate Pro og Relatel. Det skyldes, at faktureringen hos Fullrate Pro er forudbetalt en måned forud i forhold til Relatel. Derfor vil der være overlap på en måned – og ved Betalingsservice vil der være et overlap på to måneder.

    Eksempel: Fullrate Pro har sendt en faktura for februar måneds abonnement allerede i starten af januar. Relatel fakturerer for februar måneds abonnement, når du flytter over. Hvis du flytter over i februar, vil du således få en februar-faktura for et beløb, du allerede har betalt. 

    Begge fakturaer skal betales. Men du kommer kun til at betale for abonnementet én gang. Så snart du er flyttet over med alle dine abonnementer, og vi har opgjort din konto hos Fullrate Pro, så vil du få dit tilgodehavende tilbage fra Fullrate Pro. Det vil blive betalt indenfor to måneder.

  • Hvordan aflytter jeg min telefonsvarer?

    Når du er flyttet over til Relatel, får du en ny telefonsvarer. Fremover vil du kunne aflytte dine beskeder på to måder: 

    1. Du kan lytte til dine kald under Telefonsvarer (visual voicemail) i Relatels app.
    2. Du kan downloade Relatels app via App store eller Google Play.

    Har du ikke hentet Relatel-app’en kan du lytte til dine beskeder ved at ringe op til tlf.nr.: 71 99 99 88. Her skal du indtaste den pinkode, som kommer med i sms-beskeden, som du modtager, når du får en ny telefonsvarerbesked.  
  • Hvordan opretter jeg en personlig pinkode til telefonsvareren?

    Det er den enkelte medarbejder, der opretter pinkoden ved at gå ind på Min profil på app.relatel.dk.

  • Hvordan ændrer jeg betalere?

    I forbindelse med flytningen har vi oprettet én betaler for hvert kundenummer i Fullrate Pros system. Hvis du havde mere end et kundenummer i Fullrate Pro, vil der være registreret flere betalere i Relatel.

    Du kan se i kontrolpanelet, hvor mange betalere der er registreret på din konto. Dette finder du under punktet Administration og Fakturering. Hvis du trykker på Betalere øverst på siden, så er der en dropdown menu, som viser hvilke betalere, der er tilknyttet din konto. 

    Du kan under hver betaler ændre din betalingsmetode. Som standard er alle betalere sat til at modtage et indbetalingskort (FIK). 

    Hvis du ønsker at ændre betalere på et abonnement eller lægge betalere sammen, så kan du gøre det i kontrolpanelet under punktet Administration og Medarbejdere. Ud fra hvert nummer/medarbejder kan du trykke Rediger. Midt på siden er der et punkt med Betaler, hvor du vælger, hvilken betaler medarbejderen skal ligge under. Ønsker du at samle det hele under samme betaler, lægger du hver medarbejder under samme betaler.

  • Hvordan opdaterer jeg min virksomheds stamdata?

    Når dine numre er flyttet over til Relatel, skal du tjekke at dine og virksomhedens oplysninger er korrekte i det nye system.

    Har du ikke en kode til kontrolpanelet kan du nulstille / oprette en kode her.
      

    I kontrolpanelet på app.relatel.dk kan du administrere din virksomheds medarbejdere under punktet Medarbejdere. Her kan du fx. opdatere medarbejdernes brugernavn og mailadresse ved at trykke på redigér ud for hvert nummer.

    Der skal som minimum tilføjes en mailadresse til alle medarbejdere, da denne skal bruges til at logge ind på Relatel selvbetjeningen og i Relatel-app’en. Når de nye oplysninger er gemt, så vil medarbejderen kunne bruge sin mail til at logge ind på selvbetjening eller app.

     
    Relatels app til smartphones giver jer adgang til telefonsvareroversigten, forbrugsoversigt, kollegaliste mm.. Du kan finde Relatel-app’en på App store eller Google Play.

  • Skal jeg have nyt simkort?

    Nej det skal du ikke.

  • Hvornår bliver vi flyttet over i Relatels system?
    Kunder bliver flyttet over mellem 16 januar 2019 og 29 februar 2020. Det bliver i små puljer af abonnementer ad gangen, så vi sikrer en god flytning. Det vil stå i den mail, I modtager med specifik information om jeres abonnementer.
  • Kan nye medarbejdere også få abonnementerne fra mailen?

    De abonnementer som I bliver flyttet over i er særlige abonnementer, som er lavet kun til selve flytningen. Det er derfor ikke muligt at købe disse abonnementer til nye medarbejdere. Du skal også være obs på, at hvis du ændrer dit abonnement til et andet (fx fordi du ønsker mere data på en ferie), så vil du ikke kunne komme tilbage på særpakken. Det er selvfølgelig altid muligt at vælge en af de produkter, der står på hjemmesiden.

  • Kan jeg også vælge abonnementer uden binding?

    Ja, du kan både vælge pakker med og uden binding.

  • Hvordan gemmer jeg mine telefonsvarebeskeder?

    For at du kan gemme dine telefonsvarebeskeder, så skal du have installeret Fullrate Pro app'en og bruge visuel voicemail. 

    Fullrate pro app

    Du skal åbne voicemail og gå ind på den besked, du ønsker at gemme. Her skal du trykke på de 3 prikker, og så trykke på trekanten. Herefter kan du vælge, hvordan du ønsker at gemme lydfilen. 

    Fullrate Pro app

  • Hvordan køber jeg telefoni til nye medarbejdere?

    Vi vil meget gerne hjælpe dig med oprettelse af nye medarbejdere og køb af ekstra abonnementer i perioden fra nu af og til alle jeres abonnementer er flyttet over til Relatel. Ring til os på 71 99 99 94 eller skriv på kundeservice@relatel.dk

  • Jeg kan ikke finde det jeg skal bruge på fullrate.dk/erhverv?

    Du kan stadigvæk finde info om dine nuværende produkter, såsom udlandspriser, features og mobiltelefonipakker. Men det er ikke længere muligt at købe Fullrate Pros produkter, så derfor er der sider, der er blevet fjernet. Det er på relatel.dk, du finder opdateret information om nye produkter m.m. Du er velkommen til at ringe til os på 71 99 99 94, hvis du har spørgsmål til eksisterende Fullrate Pro abonnementer.

  • Jeg ønsker ikke længere at være kunde hos Fullrate Pro/Relatel, hvad skal jeg gøre?

    Vi håber meget, at du vil give os en chance til at vise, hvilke fordele du får med Relatel. Men ellers er du velkommen til at ringe til kundeservice på 71 99 99 94, og så vil vi hjælpe dig videre.

Hvorfor er Fullrate Pro blevet til Relatel

Læs mere om hvad det betyder for dig, at Fullrate Pro er blevet til Relatel. 

Læs mere