Fra Firmafon til Relatel

Få svar på hvad det kommer til at betyde for dig, at Firmafon er blevet til Relatel. 

Få svar på dine spørgsmål

  • Hvorfor skal jeg varsles? 

    Vi varsler jer, fordi alle Firmafons kunder kommer over på ændrede produkter og ændrede vilkår hos Relatel A/S.

    En varsling skal ske 30 dage inden ændringer finder sted. Vi har valgt at give lidt ekstra tid, så I har fra den 19. december til 31. januar til at forholde jer til ændringerne.

  • Hvorfor varslede I mig ikke samtidig med, at I lancerede Relatel?

    Lanceringen af Relatel er både for vores kunder og for resten af Danmark. Og det er en nyhed, vi har glædet os til at dele med dig. Men din varsling er personlig, og vi gerne sikre os, at den får den opmærksomhed, den fortjener, så derfor blev du ikke varslet samtidig.



  • Hvad skal jeg gøre den dag, hvor jeg bliver skiftet over? 

    Ingenting. Det foregår helt automatisk. Du skal hverken skifte simkort, opsætning eller betalingsform.



  • Skal jeg have nyt simkort?

    Nej, det skal du ikke. Vi har testet og valgt en ny teknologi, som gør det muligt at lave disse typer ændringer uden at skifte simkort. Det er især praktisk for dem, der bruger simkortet i en terminal og ikke en telefon.

  • Sker der ændringer i min omstillingsopsætning?

    Nej, du beholder den som den er. Vær obs på, at hvis du har Omstilling Premium (tidligere Omstilling Plus), så er det på grund af GDPR ikke længere muligt at optage opkald til mobiltelefoner.

    Der kommer mere i pakken både på Omstilling Pro (Telefonkø) og Omstilling Premium (Statistik) og du får automatisk adgang til de nye funktioner på app.relatel.dk, hvis du har disse abonnementer.

  • Kan jeg vælge at fortsætte med mine nuværende produkter?

    Nej, alle vores kunder vil kommer over på ændrede produkter i Relatel den 1. februar 2020. 



  • Jeg kan ikke finde det abonnement, I har tilbudt mig på hjemmesiden?

    Nej det er skræddersyet til dig, så derfor vil det heller ikke være muligt at købe for andre.

    Fremadrettet kan du kun købe de produkter, som du ser på relatel.dk og/eller i kontrolpanelet på app.relatel.dk. Som noget nyt kan du også vælge at få binding på abonnementet - du kan se priser ved binding i kontrolpanelet.

    Du er velkommen til at ringe til os på 71 99 99 99, hvis du har spørgsmål til de produkter og priser, du kan få.

  • Hvorfor har I lige valgt det abonnement til mig?

    Vi har været inde og skræddersy din virksomheds abonnementer, så de passer til jeres specifikke behov og eksisterende priser. Vil I hellere have et af abonnementerne fra hjemmesiden, så er det selvfølgeligt også muligt.



  • Hvor længe kan jeg beholde mit nye abonnement? 

    Det har vi ingen planer om at ændre på. Du skal dog være OBS på, at hvis du selv laver ændringer (fx opgraderer i en ferie), så vil du ikke kunne komme tilbage på dit særlig abonnement igen. 



  • Vil Relatel have lige så god kundeservice som Firmafon?

    Ja! Vi kan ikke love, at der ikke vil være lidt ekstra ventetid på telefonen her i starten (særligt lige omkring varslingen den 19/12), men hele Firmafons kundeserviceteam er også en del af Relatel, og de har fået selskab af deres søde kolleger fra Fullrate Pro. 

  • Er det næste skridt, at i bliver til TDC?

    Vi er ejet af TDC Group (ligesom Firmafon og Fullrate Pro var). Men vi er sat i verden for at forsætte Firmafons mission om bedre kunderelationer og for at lave produkter som passer perfekt til små og mellemstore virksomheder. Så som Relatel glæder vi os nu til at vise dig og resten af verden, hvad vi kan tilbyde.

  • Jeg ønsker ikke længere at være kunde hos Firmafon/Relatel, hvad skal jeg gøre?

    Vi håber meget, at du vil give os en chance til at vise, hvilke fordele du får med Relatel. Men ønsker du at opsige din aftale, kan du gøre det i dit kontrolpanel eller du kan ringe til kundeservice på 71 99 99 99.

  • Hvorfor har i bindinger på nogle abonnementer?

    Vi elsker produkter uden binding - og alle vores produkter er stadigvæk uden binding. Men vi har også fået ønsker fra kunder, der ønsker en længerevarende aftale. Så derfor har vi valgt, også at have produkter, hvor det er muligt.

  • Er i stadigvæk operatøruafhængige på omstilling?

    Ja

  • Hvorfor har i fjernet indhold fra Firmafon.dk?

    Du kan stadigvæk finde udlandspriser, oplysninger om omstilling og mobiltelefoni. Men det er ikke længere muligt at købe Firmafons produkter, så derfor er der sider, der er blevet fjernet.

  • Jeg var i gang med at tage Firmafon akademi, men nu er det væk?

    Ja desværre er det ikke længere muligt at tage Firmafon Akademi. Men vi arbejder stærkt på, at Relatel også kan tilbyde dig unikke kundemuligheder.

  • Hvilke abonnementer kan jeg få Datakald med i fremtiden?

    Hvis du tidligere havde et Firmafon Mobil Plus abonnement, så vil du i fremtiden stadigvæk have adgang til Datakald, så længe du ikke ændrer dit abonnement. Ved nye køb eller ændringer af pakker, så vil du kunne få Datakald i pakken med Fri Tale + Fri Data og i Omstilling Premium.



  • Hvorfor har I ændret i udlandspakken? 

    Vi har valgt at fokusere på at få flere lande med i pakken, men vi er klar over, at der er nogle lande, der desværre ikke længere er dækket af udlandspakken.

    Du kan se, hvilke lande der er med i pakkerne (og hvordan de er i forholdt til lande i Firmafons pakker) i den vedhæftede pdf som vi sendte med varslingsmailen. Du er også velkommen til at ringe til os, hvis du har spørgsmål til lande.



  • Hvordan logger jeg ind i mit kontrolpanel?

    Det gør du, ligesom du plejer fra forsiden af firmafon.dk eller fra forsiden af relatel.dk. På et tidspunkt vil du ikke længere kunne komme på firmafon.dk, så gør det allerede nu til god vane at logge ind fra www.relatel.dk

    Vær OBS på, at første gang du logger ind i app.relatel.dk, så skal du logge ind med dit brugernavn og password. Men derefter virker alt som det plejer.  

Flere spørgsmål?

Har du andre spørgsmål? Så er du velkommen til at ringe til kundeservice på 71 99 99 99 eller til at skrive til kundeservice@relatel.dk. 

Skriv til os