Vil du være et skridt foran, når dine kunder ringer?

Integrationer fra Relatel er det rigtige valg for dig med en mindre virksomhed og dig, der har behov for nemt at kunne se f.eks. din kundes ordrer direkte i opkaldet.

Fordele ved integrationer:

  • Hav information på dine kunder klar, så snart de ringer ind til dig
  • Nemt at sætte op og komme igang med
  • Giv dine kunder en bedre service
  • Spar tid i en travl hverdag
Ny bruger

Tænd for kundekontakten med Relatel

Relatel spiller sammen med din virksomheds andre systemer. Så kan du nemt få vist en kundes ordre, faktura eller anden info, når du modtager et opkald. Det sparer tid og giver en bedre oplevelse. Vi lytter til vores kunders behov, og det betyder at vi løbende arbejder på at forbedre vores produkter.  

Få fuld adgang til 19 forskellige integrationer:

Outlook

Zendesk

Web

Adobe commerce

Magento

Shopify

Woocommerce

Topdesk

Shoporama

Hubspot

Zapier

Freshdesk

Insightly

Zoho

IFTTT

Visma - Economic

Billy

WebCRM

Integrationer er en del af vores Contact Center, hvor du også får adgang til bl.a. datakald, telefonkø med udvidede funktioner og måling af kundetilfredshed. 

Det siger vores kunder om os

relatel2

Ring til os på 71 99 99 50

Vores rådgivere sidder klar ved telefonerne i hverdagene mellem 9-15.30

Få et uforpligtende opkald om integrationer.

Vi ringer til dig indenfor to timer på hverdage.