Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvad kan jeg med funktionen "intet svar"

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Med Relatel Omstilling kan du bestemme, hvor længe dine kunder skal vente på, at I besvarer opkald på jeres hovednummer. Og hvad der skal ske, når I har travlt og ikke kan tage telefonen.
    Hvis I ikke har tid til at tage telefonen, kan Relatels intet svar-funktion sende opkaldet videre til ringegrupper, medarbejdere mv., som har tid til at tage telefonen. Opkaldet kan også sendes til en telefonsvarer, så I kan ringe tilbage til jeres kunder på et senere tidspunkt.

     

    Bemærk at hvis du bruger funktionen "Telefonkø", så kan du ikke indstille intet svar. Så vil telefonen blive ved med at ringe indtil en medarbejder besvarer opkaldet eller kunden lægger på.

     

    Sådan opsætter du intet svar:
    1) Log på din Relatel-konto (app.relatel.dk)
    2) Vælg “kontrolpanel”
    3) Tryk “intet svar”
    4) Du får nu de samme valgmuligheder som ved opsætning af “indgående opkald”   
    5) Hvis du vælger, at opkaldet ved “intet svar” skal gå til en telefonmenu, telefonkæde eller viderestilles til en ringegruppe, så vil din kundes opkald være aktiv i 10 minutter, før den afsluttes.

    Du opsætter en telefonmenu sådan her:

    1) Log på din Relatel-konto
    2) Gå til kontrolpanel
    3) Vælg “indgående opkald”


    Telefonmenu-1

    4) Tryk ”gå til telefonmenu”
    5) Tilføj derefter en velkomst, hvor du f.eks. kan fortælle dine kunder, hvad de skal taste for at nå til rette afdeling/person
    6) Opret telefonmenuens valgmuligheder ved at trykke “tilføj valgmuligheder”