Hvad sker der, når jeg har brugt min data?

Skrevet af Kundeservice
Nov 27, 2019 7:22:51 AM

Hvis du har brugt alt din data kan du enten lukke for data, når datapakken er tom eller fortsætte til 10 øre/MB (uanset om dataforbruget er i DK eller EU)

Vi har valgt, at det er standard at din data stopper med at virke, for at I ikke skal få et overforbrug, inden I når at slå det fra. Du vil modtage en sms fra os, når du har opbrugt 80% og 100% af din pakke.

Du kan også indstille kontrolpanelet til at medarbejderen kan forsætte data eller bruge data med nedsat hastighed, når pakken er opbrugt.

Sådan gør du:

  1. Log på app.relatel.dk med din email og adgangskode
  2. Tryk på Kontrolpanelet i øverste højre hjørne.
  3. I Kontrolpanelet vælger du menupunktet “Telefonnumre”
  4. Ud fra medarbejderen til højre vil der være en boks med 2 forskellige muligheder for data
  • Luk for data (den er valgt som standard)
  • Nedsat hastighed

Så snart du foretager en ændring træder det i kraft.


Luk for data:
Når du vælger denne mulighed, vil din data lukke fuldstændigt. Dette sker dog først, når du har opbrugt den mængde data, der er inkluderet i din pakke.

Fortsæt data
Vælger du at sætte din pakke til at fortsætte med nedsat hastighed, så koster data 10 øre/MB. Din pakkes hastighed bliver sat ned til 128 Kbit/s.

Er du i tvivl om hvilket abonnement du har, så spørg din administrator. De kan se det i kontrolpanelet.

Det er også en mulighed at opgradere dit abonnement, så du ikke betaler for data udover pakke. 

 

 

Relatel Mobil