Skulle det uheldige ske, og du får stjålet din telefon eller mister den, kan du ved at logge ind på din Relatel-konto spærre dit SIM-kort. Vi sørger efterfølgende for at sende dig et nyt SIM-kort hurtigst muligt, uden at du behøver at tage kontakt til os.
Hvis du spærrer et eSIM, så får du i stedet en ny QR-kode i kontrolpanelet, som du skal scanne.
Du spærrer dit SIM-kort på følgende måde
- Log ind på din Relatel-konto via app.relatel.dk
- Tryk på dit profilbillede/initialer og vælg “Konto” i øverste højre hjørne
- Vælg “Mobil”
- Tryk “Spær kort og bestil nyt”
Til dig som er administrator og ønsker at spærre en medarbejders simkort
- Log ind på din Relatel-konto via app.relatel.dk
- Gå til "Kontrolpanel"
- Vælg "Medarbejdere"
- Tryk på "rediger" ud for den pågældende medarbejder
- Tryk på "spær kort og bestil nyt"
Har du ikke mulighed for at logge på din konto, kan du til enhver tid kontakte kundeservice på kundeservice@relatel.dk eller ringe 71 99 99 99 og få spærret dit kort.
Det koster 49 kr. ekskl. moms at få tilsendt et nyt SIM-kort/eSIM.