Relatels blog

    Ny direktør i Relatel - velkommen til Casper Bøyesen

    Skrevet af Cæcilie Hansen

    • 26 jan. 2021
    • læsetid 7 min.

    Der sker spændende ting behind the scenes hos Relatel!

    Den 1. februar sender Relatels nuværende direktør, Peter Engelbrecht, nemlig bolden videre til kommende CEO, Casper Bøyesen.


    I videoerne her kan du se hvorfor Peter vil takke kunderne, og lære Casper lidt bedre at kende. Du får også indblik i, hvad fremtiden byder på for dig som Relatel-kunde.

    Video fra Peter

    Video: Peter siger farvel til Relatels kunder

    Video fra Casper

    Video: Casper siger hej til Relatels kunder

     

    En kæmpe ære

    Peter har været CEO de sidste 10 år i Relatel og inden da i Firmafon. Med hans egne ord har det været “en kæmpe ære at have været med til at skabe fantastiske produkter, og hjælpe så mange kunder med at få succes med dem”. 

    Den afgående direktør ser med stolthed tilbage på iværksætterdrømmen og omtaler rejsen som “de bedste, mest spændende og udfordrende år, jeg har oplevet i mit arbejdsliv!”.

    Hvorfor så stoppe mens legen er god?

    Peter har endnu ikke noget konkret på tegnebrættet, men hans store kærlighed ligger i iværksætteriet, så han har valgt at tiden var inde. Eller som Peter udtrykker det: “Hvis jeg skal nå en tur til på den rutschebane, skal jeg ikke vente alt for mange år."

    Peter havde ikke travlt med at starte endnu en tur på rutchebanen, men da den helt rigtige afløser dukkede op, så gik det hurtigt med beslutningen. Og Casper var lige den, som Peter ønskede skulle overtage stolen efter ham.

    Peter har i hvert fald helt ro i maven over at lade Casper overtage Relatel-roret, og udtaler: “Casper har den helt rigtige profil til at fortsætte Relatels rejse: Han har bred erfaring både fra mindre vækstvirksomheder og forretningsenheder i Nuuday. Lige så vigtigt har Casper en stærk produktbaggrund forankret både i telefoni og software, så vi kan føre vores vigtige tekniske DNA videre. Og så virker han i øvrigt som et utroligt sympatisk menneske.”

     

    Hvem er han så, ham Casper Bøyesen?

    Ud over at være sympatisk, så er Casper selv tidligere Firmafon-kunde, 42 år og har en bred erfaring med alt fra små startups til store virksomheder.

    Han er helt oprindeligt uddannet programmør, så han har stor forståelse for alt det tekniske, og vil derfor også være en god sparringspartner med vores udviklingsafdeling, når de udvikler den software, som Relatel er kendt for. 

    Casper har også rundet servicefunktioner som supporter, der hjalp med at koble kunders modems på internettet. Vi glæder os til at høre ham folde sine kundeservice-evner ud en dag på telefonen. Hvem ved, om du måske kan være heldig at fange ham, hvis du ringer ind en dag?

    Ud over det tekniske og kundeorienterede har han et stort kendskab til telemarkedet og udvikling af software-løsninger. Hans rygsæk er desuden fyldt med erfaring fra TDC Group/Nuuday, hvor han har været ansat de sidste 4 år - efter hans startup blev opkøbt af netop TDC Group.

    Fremtidens Relatel

    Casper glæder sig enormt til at starte i direktørstillingen, og udtrykker det selv sådan: “Jeg er helt vildt stolt over at få muligheden for at få ansvaret for Relatel. Som jeg ser det, er Relatel sat i verden for at kæmpe for mindre virksomheder og jeg glæder mig til at hjælpe med at indfri missionen.”

    Den kommende CEO ser desuden meget frem til at føre Relatel-ånden videre, og fortæller nærmere om sine planer: “Jeg kommer til at gå til opgaven med en stor portion ydmyghed og nysgerrighed, og jeg vil bruge den første tid på at lære jer, forretningen, strategien og kulturen rigtigt godt at kende, så jeg får hele virksomhedens DNA, alle mulighederne og alle udfordringerne godt ind under huden som det allerførste.”

    Stoltheden lyser ud af Casper, der glæder sig til at lade Relatels DNA lyse godt op i landskabet fremover: “I den kommende rolle som CEO i Relatel føler jeg, at jeg tager et skridt op. Det er stort at kunne være med til at hjælpe så mange små virksomheder med at få en bedre forretning og nemmere hverdag. Og jeg glæder mig helt enormt til at anvende min samlede erfaring til at hjælpe Relatel frem mod en masse vækst kombineret med en kæmpe glæde ved produktet, et stort fokus på god kundeservice og med en åben kultur, hvor der er højt til loftet, og hvor alle altid siger deres ærlige mening.”

     

    Det er i hvert fald sikkert, at Relatel også fremover vil tilbyde enkle og fleksible mobilprodukter kombineret med innovative omstillingsløsninger, der har suveræn brugervenlighed. Gerne krydret med lige dele sympati og glade kunder.

     

    Held og lykke til både Peter og Casper!



    Vil du have nyheder fra Relatel i din inbox? Så tilmeld dig her

    Om Relatel